• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 4 مهر 1400
کد مطلب : 141585
+
-

روی خط خبر / پاسخ کوبنده به عناصر ضدانقلاب


وزیر اطلاعات با هشدار به عناصر ضدانقلاب درخصوص هرگونه اقدام برای ایجاد اخلال در امنیت کشور گفت: پاسخ ایران به عناصر ضدانقلاب کوبنده خواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسماعیل خطیب در سفر به آذربایجان غربی در پیرانشهر گفت: همه عناصر ضد‌انقلاب و حامیان آنها در منطقه بدانند که درصورت ایجاد اختلال در امنیت جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این مرز و بوم در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد. وی به پایگاه‌های آمریکایی و صهیونیستی واقع در منطقه کردستان عراق نیز هشدار داد که درصورت ایجاد ناامنی برای جمهوری اسلامی ایران با اقدام فعال و تهاجمی رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی مواجه خواهند شد.وزیر اطلاعات همچنین بر اخراج عناصر تروریست ضدانقلاب و خلع سلاح آنان در منطقه کردستان عراق توسط مقامات این کشور در اسرع وقت پیرو توافق انجام شده تأکید کرد.

  مجلس هفته آینده جلسه علنی دارد 
جلسات علنی مجلس پس از یک هفته تعطیلی، در هفته آینده از سرگرفته خواهد شد.علیرضا سلیمی، نماینده محلات در گفت‌وگو با فارس افزود: با توجه به اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده با رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مصادف خواهد بود، جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و دوشنبه یازدهم و دوازدهم مهرماه برگزار خواهد شد.وی ادامه داد: جلسات کمیسیون‌ها نیز در بعدازظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و دستورکار مجلس ادامه دستورکار قبل خواهد بود و هنوز دستور کار جدید و خاصی برای هفته آینده مجلس پیش‌بینی نشده است.

  تشکیل کمیته‌ای برای بررسی علت فوت یک زندانی 
سازمان زندان‌های استان تهران برای بررسی علت فوت امیرحسن حاتمی در زندان فشافویه کمیته ویژه‌ای تشکیل داد. به‌دنبال انتشار خبر فوت امیرحسین حاتمی، یکی از زندانیان فشافویه - زندان تهران بزرگ- دیروز روابط‌عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد که کمیته‌ای برای بررسی موضوع فوت آقای حاتمی در زندان مستقر شده است.  به گزارش میزان، اداره کل زندان‌های استان تهران تأکید کرده است: صرف‌نظر از نوع بزهکاری، بیماری یا اعتیاد مرحوم حاتمی، درصورت احراز خطا با عوامل برخورد خواهد شد. براساس گزارش روابط‌عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، با توجه به اینکه ابتلا به بیماری ‌یا فوت برای هر یک از ۱۲‌هزار مددجوی حاضر در تهران بزرگ، امکان‌پذیر است، ملحوظ می‌دارد با دریافت گزارش کمیته بررسی که اندکی پس از زمان گزارش فوت مرحوم حاتمی در زندان، حاضر شده‌‌اند، چنانچه خطایی احراز شود با عوامل اعم از پزشک، پاسیار و مراقب بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.  3روز پیش نیز در پی فوت سیدشاهین ناصری در ندامتگاه تهران بزرگ، رئیس سازمان زندان‌‌ها، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها را مأمور بررسی دقیق‌تر علت فوت این زندانی کرد. بر این اساس عبدالله مرتضوی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ از نزدیک مسئله فوت این زندانی را مورد بررسی قرار داد. مرتضوی در این بازدید ۱۰‌ساعته ضمن حضور در محل نگهداری این زندانی با هم‌بندی‌های وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید