• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 28 شهریور 1400
کد مطلب : 140902
+
-

یک بار برای همیشه

چرا فرهاد مجیدی هر طور شده باید در استقلال بماند؟

یک بار برای همیشه


با شکست استقلال برابر الهلال و حذف این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فشارها روی فرهاد مجیدی به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش پیدا کرده است. غیراز برخی پیشکسوتان تیم که در این مقطع با جسارت و صراحت بیشتری از مجیدی انتقاد می‌کنند، مدیران باشگاه هم موضع تندتری نسبت به سرمربی تیم‌شان اتخاذ کرده‌اند. احمد مددی، مدیرعامل استقلال آشکارا اعلام کرده حق هیأت‌مدیره است که با بررسی کارنامه مجیدی، در مورد او تصمیم بگیرد. این یعنی هیچ حمایت ویژه‌ای در کار نیست و شاید فرهاد را بردارند. همزمان مجیدی هم قول پاسخگویی در یک مجال مناسب را داده است. شاید تا زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید فرهاد حرف‌هایش را زده باشد و یا اصلا تکلیف نهایی کادرفنی مشخص شده باشد، اما به‌نظر می‌رسد دست‌کم از یک منظر بهتر است فرهاد مجیدی به هر قیمتی شده این فصل در استقلال بماند و کارش را انجام بدهد. این مسئله برای آینده کل باشگاه حیاتی است.
حقیقت آن است که فرهاد مجیدی آنقدر در این سال‌ها به شکل کوتاه و ناقص سرمربی استقلال شده که حوصله همه سر رفته است. نتایجی که مجیدی در این شرایط کسب می‌کند، همیشه تفسیرپذیر است. این یعنی او می‌تواند بگوید با توجه به زمان کوتاهی که هدایت تیم را برعهده داشته، عملکردش مطلوب بوده و حتی هوادارانش هم با همین تفسیر، هر بار خواهان بازگشت او شوند. چیزی که این شرایط را بدتر می‌کند آن است که مجیدی هرگز استقلال را خودش نبسته و دائما مدعی است این تیم توسط دلال‌ها بسته می‌شود. در 3 نوبتی که مجیدی روی نیمکت استقلال نشسته، این نخستین بار است که بالاخره او بخت بستن تیم دلخواهش را پیدا کرده است. حالا اگر قرار باشد فرهاد را پیش از شروع فصل بردارند، در همین نوبت هم او فرصت کار با تیم خودش را پیدا نخواهد کرد. بنابراین خود مجیدی و هوادارانش باز هم می‌توانند بهانه بگیرند که فرهاد می‌توانست با این تیم چنین و چنان کند، اما مددی به او فرصت نداد.
یک بار برای همیشه، برای اینکه بالاخره تکلیف فرهاد مجیدی و استقلال به‌صورت عمری و ابدی روشن شود، اجازه بدهید او در لیگ بیست‌ویکم سرمربی آبی‌ها باشد و کارش را بکند. این، خدمت شما به آینده باشگاه است. اگر خوب بود و قهرمان شد که نورعلی‌نور است، اگر هم بد بود می‌رود و دیگر کسی صدایش نمی‌کند. این فرصت را از تاریخ استقلال نگیرید.

این خبر را به اشتراک بگذارید