• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 28 شهریور 1400
کد مطلب : 140898
+
-

مسی‌فن‌ها در شبکه3

امشب در دیدارهای همزمان رئال، پاری‌سن‌ژرمن، میلان و یوونتوس، خوش به‌حال هواداران مسی می‌شود

بازی‌های دیروز و دیشب که چنگی به دل نزد اما امروز چند بازی نسبتا خوب داریم. که در این مطلب  مروری بر آنها خواهیم داشت.

    پاریس- لیون
پاری‌سن‌ژرمن با همه ستاره‌های گران‌قیمتش در نخستین بازی لیگ قهرمانان؛ جایی که ناصر الخلیفی آرزوی فتح آن را دارد، عملکردی ضعیف داشت. مسی یک ضربه به تیر دروازه زد و دیگر هیچ. حتی این کلاب‌بروخه بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و تیم برتر میدان بود و ناواس را بارها به زحمت انداخت. حالا از بین همه آن ستاره‌ها امباپه را هم به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. روزهای اخیر بحث آمدن زیدان به‌جای پوچتینو هم مطرح بوده که شاید اگر در بازی امشب مقابل لیون که از شبکه 3 پخش می‌شود نتیجه دلخواه به‌دست نیاید، این اتفاق بیفتد.
خبر رسیده در این بازی به‌جای امباپه از دی‌ماریا در پست وینگر راست استفاده خواهد شد و نونو مندس که پدیده این روزهای تیم پاریسی است در این بازی فیکس است. کورتزاوا و برنات، هر دو مدافع چپ تیم مصدوم‌اند و واینالدوم هم آسیب‌دیدگی جزئی دارد. لیگ یک فرانسه که به‌تازگی به رده ششم بهترین لیگ‌های جهان سقوط کرده بود، دوباره به رده پنجم رفته و جایش را از لیگ برتر پرتغال پس گرفته است.

    والنسیا- رئال
ساعت 23:30و همزمان با دیدار مهم لیگ فرانسه یک دیدار هم بین صدرنشینان لالیگا برگزار می‌شود و رئال در مستایا، زمین والنسیا به میدان می‌رود. از فوریه گذشته تا به امروز رئال مادرید در 29‌بازی تنها یک شکست متحمل شده که در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل مقابل چلسی بوده. اما رئال در این 29بازی از 22ترکیب مختلف در خط دفاعی استفاده کرده؛ 15بازیکن مختلف شامل کارواخال، میلیتائو، واران، ناچو، راموس، مارسلو، اودریوسولا، چوست، مندی، واسکس، ماروین، وینیسیوس، والورده، میگل گوتیرس و آلابا.  در این فصل فقط 2‌کلین‌شیت در کارنامه رئال ثبت شده که در هر دوی آنها مقابل بتیس و اینتر زوج خط دفاعی از میلیتائو و آلابا تشکیل شده بود. رئال در 7بار آخری که به این مستایا رفته تنها یک برد و 2‌مساوی به‌دست آورده که تنها بردشان مربوط به فصل 18-2017بوده. در عوض، بوردالاس، سرمربی والنسیا تاکنون نتوانسته بر رئال پیروز شود و در ۸‌بازی، ۶‌شکست و ۲‌مساوی عایدش شده است.

  میلان- یووه
میلان برای اولین‌بار در عمرش هر 3‌بازی ابتدای فصل را آن هم در 2‌فصل پیاپی با پیروزی پشت‌سر گذاشته. جدال امشب این تیم مقابل تیمی خواهد بود که با آلگری از 3‌بازی اول خود تنها یک امتیاز به‌دست آورده است. با جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و مصدومیت زلاتان از جذابیت‌های بازی ساعت 23:15امشب تا حدودی کاسته شده اما باز هم نمی‌شود به روی آن چشم بست. در ترکیب میلان پیرو و کالابریا هم مصدوم‌اند. مسیاس، کرونیچ و باکایوکو هم همچنان با آسیب‌دیدگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکنون موفق به کسب پیروزی مقابل آلگری نشده و تنها 3‌تساوی و 14باخت در تیم‌های مختلف در برابر این مربی به‌دست آورده است. دیبالا که با رفتن رونالدو بار دیگر در کانون توجه در یوونتوس قرار گرفته، در بازی لیگ قهرمانان موفق شد صدودومین گلش را با پیراهن این تیم به ثمر برساند و در جایگاه سیزدهمین گلزن برتر تاریخ باشگاه بایستد. رونالدو زودتر از او از مرز 100گل عبور کرده بود.

  چلسی- تاتنهام
ساعت20امشب هم یک داربی ببینیم از لندن، 2 تیم که خوب بلدند دفاع کنند. تاتنهام با رفتن مورینیو و آمدن نونو اسپریتو هجومی‌تر نشده و چلسی هم با توخل سخت گل می‌خورد. در 5 تقابل اخیر چلسی و تاتنهام در تمامی رقابت‌ها تنها 10‌گل ردوبدل شده؛ چلسی 2-2تاتنهام (2021)، تاتنهام 0-1چلسی(2021)، چلسی 0-0چلسی (2020)، تاتنهام 1-1چلسی (2020)، چلسی 2-1تاتنهام (2020). کانته مصدومیتش را پشت سر گذاشته و به این بازی می‌رسد اما کریستین پولیسیک آمریکایی همچنان در حال ریکاوری است. او از زمانی که به چلسی پیوسته 135روز را به‌دلیل مصدومیت از دست داده و در 76مسابقه‌ای که به میدان رفته 32گل و پاس‌گل به نام خودش ثبت کرده است. در اردوی تاتنهام هم برخواین و لوکاس مورا آسیب‌دیدگی دارند و به این بازی نمی‌رسند.

این خبر را به اشتراک بگذارید