• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 27 شهریور 1400
کد مطلب : 140807
+
-

دریاچه شهدای خلیج‌فارس میزبان کمپین «مهمان حاج‌قاسم»

دریاچه شهدای خلیج‌فارس میزبان کمپین «مهمان حاج‌قاسم»


کمپین مهمان حاج‌قاسم، به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس در مجموعه فرهنگی - گردشگری دریاچه شهدای خلیج‌فارس اجرایی خواهد شد. به گزارش همشهری، محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، از تدارکات صورت‌گرفته به‌منظور برپایی نمایشگاه یاد یاران، بزرگداشت هفته دفاع‌مقدس و اربعین سالار شهیدان در مجموعه فرهنگی-گردشگری دریاچه شهدای خلیج‌فارس بازدید و در جریان روند اجرای برنامه‌ها قرار گرفت. در این بازدید مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه۲۲، فریدون رضوی‌کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، سرهنگ فردی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر و تعدادی از مدیران شهری حضور داشتند.
 توکلی‌زاده در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته به سیاست‌های کلی شهرداری تهران در دوره‌ مدیریت جدید اشاره کرد و گفت: «توجه ویژه به روح شهر از اصلی‌ترین راهبردهای مدنظر دکتر زاکانی در شهرداری تهران است و زیبایی رفتار و سخنان ما باید منشأ جلب‌نظر مردم باشد.» او ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و با اشاره به جمله‌ای از ایشان که «جامعه‌ ما، خانواده ماست»، بر اجرای کمپین مهمان حاج‌قاسم تأکید کرد و مقرر شد که تدابیر لازم درخصوص اجرای هرچه بهتر این کمپین تدارک دیده شود.
توجه ویژه به نیازهای شهروندان و گردشگران در حوزه ورزش و سلامت، طراحی برنامه‌های ویژه‌ کودکان، برگزاری تورهای ویژه سالمندان، برگزاری نمایشگاه پاییزه با محوریت عرضه نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی، برپایی غرفه‌های سلامت و ارائه‌ خدمات رایگان چکاپ، به‌عنوان برنامه‌های پیشنهادی کمپین مهمان حاج‌قاسم مطرح شد.
در ادامه این جلسه فریدون رضوی‌کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و اعلام آمادگی برای اجرای کمپین مهمان حاج‌قاسم در مجموعه دریاچه شهدای خلیج‌فارس، به تشریح اقدامات انجام‌شده برای پاسداشت این هفته پرداخت و درباره آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام‌شده در زمینه برگزاری رزم‌نمایش آبی و خاکی والفجر۸ توضیحاتی ارائه کرد.» او با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکران تصاویر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها گفت: «مقرر شده است تا در هفته دفاع‌مقدس تصاویر شهدای دفاع‌مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت، شهدای آتش‌نشان، شهدای ارامنه و مسیحی، شهدای حجاب و... در سطح مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج‌فارس اکران شود.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید