• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14004
+
-

ورزشکاران صاحب برند


غیر از مسی و رونالدو، ورزشکاران دیگری هم نام خود را به‌عنوان یک نشان تجاری ثبت کرده‌اند. به‌طور مثال مایکل جردن که به انتخاب مجله فوربز سرشناس‌ترین ورزشکار تاریخ است، برند خودش را دارد و غیر از یک خط تولید کفش، صاحب Charlotte Hornets است و برند Air Jordan. این‌جا می‌توانید چند ورزشکار تاپ را که به نام خودشان برند دارند بشناسید؛ مایکل جردن، لبران جیمز، راجر فدرر، جی‌جی‌وات، فیل میکلسن، روندا رزی، درک جتر، کریستیانو رونالدو، پیتون مانینگ، دیوید بکام... که برندهایی دارند و لوگوهایی با نام خود طراحی کرده‌اند و با آن کارهای اقتصادی می‌کنند. 
    لی‌نینگ، قهرمان اسبق ژیمناستیک جهان تولیدی پوشاک ورزشی با همین نام دارد که دو سال قبل استقلال از لباس‌های او در لیگ‌برتر استفاده می‌کرد.
    ماریا شاراپووا نام خود را به کارخانجات تولید مواد غذایی قرض داده و حتی از نام «شوگرپووا» برای بسته‌بندی آدامس هم استفاده می‌شود و خود شاراپووا هم آنها را تبلیغ می‌کند.
    ونوس ویلیامز، ستاره تنیس آمریکا تولیدی خود را با برند V Starr Interiors راه‌اندازی کرده است. 
    دیوید بکام بیشتر در مدلینگ فعالیت دارد و با ستاره‌های هالیوود می‌پرد اما او هم برند خودش را دارد با این نام David Beckham Fragrance Line و David Beckham Bodywear
    کوبی برایانت در کفش‌های اسنیکر فعالیت می‌کند و در واقع نام خود را به این برند کفش فروخته است.
    بقیه هم صاحب چنین برندهایی هستند: لبران جیمز LRMR Marketing Agency؛ مجیک جانسون Entrepreneur، جبریل سیسه Mr Lenoir و...

این خبر را به اشتراک بگذارید