• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 17 شهریور 1400
کد مطلب : 139995
+
-

کوتاه از حادثه/ 30فقره سرقت دختر‌سارق با لباس پسرانه


دختر جوان با پوشیدن لباس پسرانه و سوار بر موتورسیکلت در شهر پرسه می‌زد و سرقت می‌کرد. با اینکه او توانست با این شگرد دست به 30فقره سرقت بزند اما سرانجام توسط پلیس دستگیر شد.
به‌گزارش همشهری، به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شیراز تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل این سرقت‌ها آغاز شد. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که عامل سرقت‌ها موتورسواری ناشناس است که به‌خودروهای پارک شده در کنار خیابان دستبرد می‌زند و سوار بر موتورسیکلتش می‌گریزد. تجسس‌های پلیس در این‌باره ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۴۰‌سلطان‌آباد با گشتزنی‌ در محدوده سرقت‌های انجام شده به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. با اینکه در نگاه اول به‌نظر می‌رسید جوان موتورسوار پسری جوان است اما در ادامه معلوم شد که او دختری ۲۸ ساله است که با لباس‌های پسرانه و برای اینکه شناسایی نشود دست به سرقت می‌زند. سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شیراز گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و موتورسیکلت اعتراف کرد.

 شمارش معکوس برای اعدام رمال آزارگر در یزد
حکم اعدام رمالی که با فریب زنان و دختران جوان در یزد با آنها رابطه نامشروع برقرار و از آنها اخاذی می‌کرد در دیوان عالی کشور تأیید شد تا او در یک قدمی چوبه دار قرار گیرد.
 به‌گزارش ایسنا، غلامعلی دهشیری، رئیس‌کل دادگستری استان یزد در این‌باره گفت: پس از مراجعه چند نفر از شهروندان به دادسرا مبنی بر سوءاستفاده مالی و عاطفی از آنان توسط یک فرد موسوم به فالگیر، مراتب جهت بررسی دقیق در دستور کار قرار گرفت. وی در تشریح اعمال مجرمانه این فرد با ظاهر فریبنده، ابراز کرد: این فرد ابتدا با قرائت احادیث و بعضاً آیاتی از قرآن، اعتماد سوژه‌های خود را جلب می‌کرده و سپس به انجام اقدامات مجرمانه خویش می‌پرداخته است. این مقام قضایی تصریح کرد: فریب مراجعه‌کنندگان به پرداخت هزینه‌های گزاف برای تخلیه انرژی‌های منفی، گاهی انجام اعمال منافی عفت به بهانه‌های واهی تحت عنوان تخلیه انرژی منفی و غیره ازجمله اقدامات مجرمانه این فرد شیاد بوده است.
او برخی از مراجعین خود را مورد سوءاستفاده قرار داده که به اتهام فساد به اعدام محکوم شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید