• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 17 شهریور 1400
کد مطلب : 139991
+
-

انفجار هولناک در ساختمان مسکونی

انفجار هولناک در ساختمان مسکونی


انفجار در ساختمانی مسکونی در مشهد خسارت زیادی به بار آورد و باعث سوختگی 50درصدی مردی سالخورده شد.
به گزارش همشهری، این حادثه صبح دیروز در طبقه دوم ساختمانی 4طبقه در خیابان ارشاد مشهد اتفاق افتاد و به‌دنبال آن آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند. مهدی رضایی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به انفجار توأم با آتش‌سوزی گفت: صبح سه‌شنبه حوالی ساعت ۸:۳۰ با تماس شهروندان به آتش‌نشانی یک مورد انفجار توأم با آتش‌سوزی گزارش شد و آتش‌نشانان راهی محل حادثه در خیابان ارشاد واقع در بلوار خیام شدند.
او ادامه داد: ۱۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین از ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشهد به محل اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این انفجار و آتش‌سوزی در طبقه دوم ساختمان رخ داده و تعدادی از ساکنان ساختمان به پشت بام پناه برده‌اند. آنها می‌توانستند از طریق دیگر پشت‌بام‌ها خود را به زمین برسانند اما به‌دلیل استرس در همانجا ایستاده بودند.
رضایی در ادامه گفت: به سرعت عملیات اطفای حریق آغاز شد و گروهی از نیروها جست‌وجو در ساختمان را آغاز کردند. آنها در محل حادثه مردی۷۰ ساله راکه دچار سوختگی بالای ۵۰ درصد شده بود پیدا کردند و تکنیسین‌های اورژانس که در دقایق ابتدایی خود را به محل رسانده بودند، این مرد را به بیمارستان امام‌ رضا(ع) منتقل کردند و خوشبختانه فرد دیگری در محل حادثه حضور نداشته است. وی با اشاره به اینکه تعدادی از ساکنان این ساختمان طی تماس با آتش‌نشانی و راهنمایی نیروهای ما خود را به بیرون از ساختمان رسانده بودند، تأکید کرد: گروهی از نیروها نیز شهروندانی را که در پشت بام حضور داشتند به بیرون از ساختمان رساندند. معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: در این حادثه، انفجار توأم با آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود که انفجار سبب شکسته شدن شیشه برخی از واحدهای این ساختمان شد و با توجه به نوع و شدت حادثه علت اصلی آن در دست بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید