• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 17 شهریور 1400
کد مطلب : 139994
+
-

با مردم/ هزینه خدمات و درمان بخش خصوصی 4برابر دولتی‌هاست


چرا باید هزینه‌های خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های خصوصی ۴برابر جاهای دولتی باشد؟ این حق مسلم همه قشرهاست که بتوانند بیماری خود را درمان کرده و مجبور نباشند به‌خاطر پول مسافت‌های طولانی را طی کنند، چه‌بسا بیماران اورژانسی به خاطرعدم‌مراجعه به بخش‌های خصوصی جانشان قربانی کسب درآمد برخی کادر درمان سودجو شده است.
رضاپور از تهران

  تورم باعث شده هیچ جایزه و حراجی خوشحال‌کننده نباشد
هزینه‌های زندگی آنقدر زیادشده است که تخفیف‌ها، جوایز، پاداش‌ها، حراجی‌ها و نظایر آنها دیگر کسی را شاد و خوشحال نمی‌کند. حتی اگر این تخفیف‌ها و جوایز ده‌ها هزار تومان باشد. این گرانی‌ها و تورم و بی‌ارزش شدن پول بلایی است که این روزهای سخت بر سر روح و روان مردم آورده است.
محمود بلیغیان از اصفهان

  مردم مراقب کلاهبرداران واکسنی باشند
از مردم خواهش می‌کنم بیشتر مراقب باشند تا فریب کلاهبردارانی را که به‌نام زدن واکسن (فایزر و مدرنا و حتی واکسن‌های موجود در داخل) مبالغ کلانی می‌گیرند و خارج از نوبت در منازل اقدام به واکسینه کردن می‌کنند، نخورند. تقریبا تمام این واکسن‌ها تقلبی هستند و بیمارستان‌ها مملو از بیمارانی است که گول این شیادان را خوردند. اینان حتی کارت جعلی واکسیناسیون را که متعلق به یکی از کشورهای همسایه هست صادر می‌کنند و تحویل مالباختگان می‌دهند !با جان و مال خود و اعضای خانواده بازی نکنید.
مالباخته و فریب خورده واکسن 

  نظارت بر پزشکان فعال سالمند ضروری است
پزشکانی که دوران سالمندی را طی کرده و همچنان به طبابت مشغولند برخی مواقع دچار خطا می‌شوند. بعضا دیده شده دارویی را اشتباه تجویز می‌کنند یا آزمایشی را اشتباه می‌نویسند و حتی موضوعی را که چه‌بسا حیاتی باشد فراموش می‌کنند. از مسئولان نظام پزشکی تقاضا داریم همانند گواهینامه رانندگی که بعد از یک سنی به‌صورت محدود و پس از آزمایش‌‌های مختلف اعطا می‌شود بر کار این پزشکان نظارت کنند و آنها را وادار به انجام کنترل‌های سالانه زیرنظر نظام پزشکی قرار دهند.
منیری از شاهرود

  خیابان طالقانی شهرک ولیعصر در منطقه 18سطل زباله ندارد
خیابان طالقانی واقع در شهرک ولیعصر منطقه 18شهرداری تهران درحالی‌که مرکز بارگیری زباله در همان خیابان است حتی یک سطل زباله ندارد. این خیابان از سعیدی آغاز شده و تا بعد از تقاطع حمیدی ادامه دارد و در کل مسیر سطل زباله نیست. ساکنان منطقه هم چاره‌ای جز گذاشتن زباله‌ها جلوی در و سر کوچه‌ها ندارند که باعث افزایش مگس و موش شده است. لطفا رسیدگی فوری شود.
یحیی از شهرک ولیعصر تهران

  قیمت لبنیات را کنترل و تثبیت کنید
افزایش قیمت لبنیات غیرقابل تحمل است و باعث می‌شود سرانه مصرف لبنیات دستخوش کاهش بیشتری شود و در این راستا سلامت جامعه بیشتر تهدید شود. اکنون مدت‌هاست که مصرف لبنیات به طرز چشمگیری کاهش یافته است و با این افزایش قیمت‌های جدید این میزان قطعا کاهش بیشتری خواهد یافت. مسئولان سلامت و نیز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان وارد عمل شده و جلوی این موضوع را بگیرند.
فواد کاسبی از سنندج

  جوانان را چرا واکسینه نمی‌کنند 
مدت زیادی است که در تهران واکسن کرونا را تا متولدین 1350می‌زنند و مرتب اخبار واردات واکسن می‌رسد، ولی گروه‌های جدید سنی اعلام نمی‌شود. این ویروس جدید پیر و جوان نمی‌شناسد. جوان‌ترها بیشتر نیاز به واکسن دارند و تعداد مرگ‌ومیر بالای افراد زیر 60سال در ماه‌های اخیر موید ضرورت این مطلب است.
اعتمادی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید