• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 14 شهریور 1400
کد مطلب : 139651
+
-

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد

انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی به عضویت شورای نگهبان


رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌خراسانی را به عضویت شورای نگهبان منصوب کردند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم به این شرح است:
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیداحمد حسینی‌‌خراسانی دامت توفیقاته، با عنایت به کناره‌گیری حضرت آقای آملی دامت برکاته از عضویت شورای نگهبان و با تشکر از خدمات علمی ایشان در آن شورا، جناب‌عالی را به عضویت آن شورای معظم منصوب می‌کنم و مزید توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. 
سیدعلی خامنه‌ای
13شهریور1400


پیام تسلیت در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمدسعید حکیم
   حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آیت‌الله آقای حاج سیدمحمدسعید حکیم از مراجع تقلید در نجف‌ ‌‌اشرف را تسلیت گفتند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم محقق مرحوم آیت‌‌الله آقای حاج سیدمحمدسعید حکیم رحمت‌الله‌علیه را به حوزه عظیم‌الشأن نجف و مراجع تقلید و علمای بزرگوار آن، و به بیت رفیع طباطبائی حکیم مخصوصا فرزندان و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. ایشان از مراجع تقلید و دارای آثار باارزش در فقه و اصول بودند و فقدان ایشان ضایعه علمی برای آن حوزه مبارک محسوب می‌شود. رضوان الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌کنم. 
سیدعلی خامنه‌ای
۱۳ شهریور۱۴۰۰ 

این خبر را به اشتراک بگذارید