• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 10 شهریور 1400
کد مطلب : 139323
+
-

نکته بازی/ استقلال امباپه را می‌گیرد



استقلال از محل فروش مهدی قائدی درآمد خوبی کسب کرده و به‌نظر می‌رسد با همین پشتوانه آنها به‌دنبال جذب بازیکن خارجی گران‌قیمت در خط حمله هستند. در این میان اصغر ملکیان، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه گفته: «با یک مهاجم خارجی فوق‌حرفه‌ای مذاکره کرده‌ایم که به‌زودی وارد ایران خواهد شد.» با مشخصاتی که آقای ملکیان ارائه می‌دهد، الان فقط کیلیان امباپه در بازار موجود است. شاید هم طولانی شدن روند انتقال مهاجم فرانسوی به رئال مادرید، به‌خاطر همین ورود غیرمنتظره باشگاه استقلال به روند مذاکرات بوده باشد! در هر صورت منتظریم از مهاجم فوق‌حرفه‌ای مدنظر استقلالی‌ها رونمایی شود. حالا طرف امباپه هم نبود عیبی ندارد، همین که بعد از یک سال اسمش به سیاهه طولانی خارجی‌های بنجل در فوتبال ایران اضافه نشود، از سر ما زیاد است!

باشگاه سوءتفاهم خیز

برخی اتفاقاتی که در استقلال رخ می‌دهد، خیلی جالب است. مثلا  دانشگر خودبه‌خود رفته قراردادش را فسخ کرده، سازمان لیگ هم پذیرفته، بعد هم گفتند اشتباه شده و به همین راحتی قرارداد دوباره‌ای با او بستند. این وسط خیلی‌ها می‌گویند رقم قرارداد جدید بالاتر رفته، اما باشگاه استقلال تکذیب می‌کند. بعد هم هیچ‌کس نمی‌پرسد بازیکنی که قرارداد داشته، اصلا چطور به این راحتی توانسته فسخ کند؟ مدیران استقلال می‌گویند سوءتفاهم شده است. خب البته درست می‌گویند. به‌طور کلی این باشگاه بسیار سوءتفاهم‌خیز است. به‌عنوان مثال همین چند روز قبل هم فرهاد مجیدی رسما اعلام کرد امین قاسمی‌نژاد در لیست خرید او نیست، اما امین جذب شد و در توضیح این ماجرا گفت: «سوءتفاهم شده بود»!

به این کلمه آلرژی داریم

تراکتور دارد یکی از بدترین فصول نقل‌وانتقالاتی تاریخش را پشت سر می‌گذارد. کلی بازیکن از این تیم رفته‌اند و تنها یک نفر جذب شده است. بقیه هم مثل اکبر ایمانی و محمد عباس‌زاده دل و دماغ ندارند و در تمرینات حاضر نمی‌شوند. در چنین شرایطی فراز کمالوند، سرمربی تیم تبریزی گفته: «زنوزی به ما گفت امسال تراکتور را با هزینه پایین ببندید تا یک مقدار بدهی‌ها را سبک کنیم. پس از آن برای سال 1402یک تراکتور کهکشانی بسته خواهد شد.» آقا هر کاری می‌کنید بکنید، هر طوری تیم می‌بندید ببندید، اما از این کلمه «کهکشانی» استفاده نکنید. اصلا هواداران تراکتور نسبت به این واژه آلرژی پیدا کرده‌اند. همین بدهی‌هایی که الان می‌خواهید سبک کنید، حاصل همان پروژه کهکشانی‌سازی و تبدیل تراکتور به خانه سالمندان است. بی‌خیال دیگر!

این خبر را به اشتراک بگذارید