• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 شهریور 1400
کد مطلب : 139060
+
-

طارمی دوباره شروع کرد

مهاجم ایرانی پورتو نخستین گلش را در این فصل زد؛ عابدزاده هم گل کاشت

طارمی دوباره شروع کرد


مهدی طارمی یک روز پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی نخستین گل فصلش را برای پورتو زد. آقای گل مشترک 2 فصل پیش لیگ برتر پرتغال برای ثبت نخستین گلش در این فصل 4 هفته صبر کرد. او در پیروزی 3 بر صفر پورتو برابر آروکا در دقیقه34 موفق به گلزنی برای اژدهایان شد. پورتو با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و با توجه به توقف اسپورتینگ مدافع عنوان قهرمانی مقابل تیم ته‌جدولی به صدر جدول رسید. طارمی هم بهترین بازیکن زمین شد، 2 موقعیت گل ایجاد کرد و در 60درصد نبردهای هوایی موفق بود. او فصل قبل 23گل برای پورتو و یک فصل قبل‌تر 21گل برای ریو‌آوه زده بود. در هفته‌های آینده اگر خامس رودریگس از اورتون و آرتور ملو از یوونتوس یا یکی از این دو به پورتو بپیوندند، شانس گلزنی طارمی هم بیشتر خواهد شد. پورتو برای رقابت با لیورپول، اتلتیکو و میلان در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا تا سه‌شنبه که پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان بسته می‌شود فرصت دارد تا خودش را تقویت کند. طارمی در پایان مسابقه پیراهنش را به یک خانم هوادار هدیه داد.

     علیپور
غیر از طارمی برخی دیگر از لژیونرهای ایرانی هم این هفته عملکرد خوبی از خود ارائه کردند. یک شب زودتر از طارمی، علی علیپور هم توانسته بود در بازی با استوریل پرایا پاس تک گل ماریتیمو را به وینک بدهد. ماریتیمو این بازی را 2 بر یک باخت و با این شکست، ۴ امتیازی باقی ماند و موقتا در رده دهم جدول قرار گرفت.

   قدوس
سامان قدوس در هفته سوم لیگ برتر برای اولین‌بار توانست جایی برای خودش در ترکیب ثابت تیم برنتفورد دست‌وپا کند. او در تساوی یک - یک مقابل استون‌ویلا 66دقیقه در زمین حضور داشت و با 3 تکل بهترین آمار را در این زمینه به نام خود ثبت کرد. برنتفورد با 5امتیاز در پایان شب اول هفته سوم لیگ در رده نهم جای گرفت که برای یک تیم تازه‌صعود کرده دستاورد بدی نیست. این را هم درنظر بگیرید که آرسنال هنوز امتیازی دشت نکرده است.

   قلی‌زاده
علی قلی‌زاده تنها یک نیمه در ترکیب شالروا حضور داشت و در نیمه دوم در زمین نبود تا در نخستین برد این تیم در فصل جدید نقشی پررنگ‌تر بازی کند. شالروا 5بر3بیرشوت را برد تا نوار 4 تساوی پیاپی‌اش قطع شود و با 10امتیاز تا رده ششم جدول صعود کند.

   عابدزاده
امیر عابدزاده که خیلی‌ها می‌گفتند نباید از لیگ برتر پرتغال به دسته دوم اسپانیا برود، در سگوندا دیویژن غوغا کرده. او در 2 هفته اول کلین‌شیت کرد و بهترین بازیکن هر دو مسابقه شد. در بازی دوم 9تا مهار داشت اما سرانجام در هفته سوم طلسم دروازه‌اش باطل شد. با این‌حال پونفرادینا موفق شد با امیر 2بریک خیرونا را ببرد و با 9امتیاز در صدر جدول جا خوش کند. بازی بعدی آنها با آلمریا خواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید