• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 شهریور 1400
کد مطلب : 138523
+
-

صدای همشهری

  درخواستی از شبکه بهداشت و درمان طارم
دراین اوضاع وخیم کرونایی، برخی از مطب‌ها و داروخانه‌ها در شهر «آب‌بر»، مرکز شهرستان طارم دراستان زنجان، به بهانه قطع سامانه از پذیرش بیماران با دفترچه خودداری و همه را آزاد حساب می‌کنند. از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم می‌خواهیم که پیگیر این موضوع باشند تا دراین اوضاع کرونایی، بیماران بی‌حال، سرگردان مطب‌ها نشوند. همچنین معمولا با قطعی سامانه در داروخانه‌ها نیز مواجهیم. 
سیف‌اللهی از طارم در استان زنجان

  کمبود داروهای کرونایی
در برخی از داروخانه‌های شهر کرمانشاه بعضی از دارو‌های بیماران کرونایی تمام شده‌است و مردم دراین زمینه با مشکل مواجه شده‌اند. در روزهای اخیر داروی «فاویپیراویر» که مربوط به بیماران کرونایی است به‌سختی پیدا می‌شود و سرم هم فقط در داروخانه‌های شبانه‌روزی وجود دارد. چرا در چنین شرایطی مسئولان استان اصرار دارند که دروخانه‌های کرمانشاه با کمبود داروهای کرونایی مواجه نیستند؟
شعبانی از کرمانشاه

  جوانان بیکار را دریابید
بسیاری از جوانان قزوینی این روزها از بیکاری دچار آسیب‌های اجتماعی شده‌اند خطر افسردگی و عواقب ناشی از آن تهدیدشان می‌کند. مسئولان استان برای اشتغال جوانان چاره‌ای اساسی بیندیشند تا عمر و جوانی آنان به‌هدر نرود و بتوانند برای خود زندگی و خانواده تشکیل دهند. از این‌رو باید افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از اولویت‌های اصلی دولتمردان جدید باشد. مسئولان محترم، جوانان را دریابید.
غیاثوند از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید