• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 1 شهریور 1400
کد مطلب : 138458
+
-

دوست داریم قائدی بماند

آرش رضاوند، هافبک استقلال مدعی است از تیم‌های خارجی هم پیشنهاد داشته اما تصمیم گرفته قراردادش را تمدید کند

دوست داریم قائدی بماند


امیر حسین اعظمی|  آرش رضاوند که قراردادش با استقلال تمام‌شده بود، صبح دیروز به باشگاه رفت تا نخستین بازیکنی باشد که رسما قراردادش را با این تیم تمدید می‌کند. او در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی از روند تمدید قراردادش و شرایط این روزهای استقلال صحبت کرده است.

 چرا پروسه تمدید قراردادت کمی طولانی شد؟
چندان هم طولانی نشد چون من برای نخستین بار شنبه‌شب با آقای مجیدی صحبت کردم و روز یکشنبه هم به باشگاه رفتم و قراردادم را تمدید کردم.

 این موضوع صحت دارد که پیشنهاد سنگین مالی به استقلال داده بودی؟
بحث من با استقلال اصلا به این چیزها نکشید و هرگز پیشنهاد سنگینی ندادم. من اولین‌بار 2 روز پیش با آقا فرهاد صحبت داشتم و در نهایت هم قراردادم را تمدید کردم. حتی صحبت‌هایم با سرمربی تیم هم 5 تا 10دقیقه طول کشید و مسائلی که در این مدت در صفحات مجازی منتشر شد حقیقت نداشت.

 از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتی؟
بله، پیشنهادهای خوب داشتم و اتفاقا بیشتر از استقلال هم به من پول می‌دادند. یک پیشنهاد خارجی هم داشتم و آقای صالح مصطفوی در جریان هستند ولی در نهایت در استقلال ماندم و بابت این موضوع خوشحالم.

 برخی از هواداران استقلال از روند جذب بازیکن ناراحت هستند. نظر تو در این مورد چیست؟
هواداران دنبال اسم‌های بزرگ هستند ولی دیدگاه آنها با دیدگاه سرمربی تیم تفاوت دارد. سرمربی تیم دنبال این است که با جذب بازیکن مشکلات فنی تیمش را برطرف کرده و در پست‌های مختلف بازیکنانی را جذب کند که ضعف تیم از بین برود. مطمئنا فرهاد مجیدی بهتر از هر فردی می‌داند که استقلال چه بازیکنانی می‌خواهد.

 آیا به این خوش‌بین هستی که استقلال برای فصل جدید یک تیم خوب داشته باشد؟
هم‌اکنون مهم‌ترین مسئله برای ما لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال است. مطمئنا هدف کادر فنی این است که خیلی زود تیم را جمع کنند تا برای بازی با الهلال آماده شویم. ما تا همین 2هفته پیش در شرایط مسابقه بودیم و اگر لیست تکمیل شود هماهنگی بازیکنان در 20روز آینده کار چندان سختی نیست. امیدواریم با شروع تمرینات خیلی زود به آمادگی کامل برسیم و بعد از بازی با الهلال هم این فرصت را داریم که خودمان را آماده شروع لیگ کنیم.

 قبول داری قیمت بازیکنان ایرانی بیش از حد بالا رفته است؟
به هر حال شما باید تورم را هم درنظر بگیرید. تا چند سال قبل با یک یا 2 میلیارد خیلی کارها می‌شد انجام داد ولی الان دیگر شرایط فرق کرده است. بازیکن حق دارد روی خودش قیمت بگذارد و باشگاه هم نظر خودش را می‌گوید تا اگر توافق حاصل شد قرارداد امضا شود.

 ظاهرا جدایی مهدی قائدی منتفی شده و این به سود استقلال خواهد بود. درست است؟
قائدی بازیکن خوب و توانمندی است که ما دوست داریم همچنان کنارمان باشد ولی باید بحث پیشرفت این بازیکن را هم درنظر گرفت. امیدوارم در هر شرایطی بهترین اتفاق‌ها برای استقلال و قائدی رخ دهد. اگر مهدی بماند خوشحال می‌شویم و اگر هم جدا شود برایش آرزوی موفقیت داریم.

 فکر می‌کنی استقلال از سد الهلال بگذرد؟
بازی سختی است و همه می‌دانند الهلال از لحاظ پول و امکانات با ما قابل قیاس نیست. با این حال هدف ما چیزی جز برد نیست و می‌جنگیم تا به این هدف برسیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید