• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13817
+
-

عکس نوشت


شاید خیلی‌ها نفرات حاضر در این عکس را نشناسند. عارضم به حضورتان که ایشان وزیر آموزش و پرورش هستند که در جمع اعضای مجلس دانش‌آموزی مورد سلفی‌‌گیری واقع شده‌اند.
البته فکر نکنید که این بچه‌ها می‌خواسته‌اند صرفا با وزیر مملکت عکس یادگاری داشته باشند، بلکه احتمالا بیشتر از هر چیزی درحال تمرینات لازم برای کسب مهارت نمایندگی مجلس در آینده هستند. چطور؟ درموتورهای جست‌وجو بنویسید: «نمایندگان مجلس+ موگرینی+ سلفی» تا حساب کار دست‌تان بیاید!



در این ورزشگاه چه خبر است؟!
الف) ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ییهو آزاد شده و خانه‌‌دار و بچه‌دار بی‌محابا به ورزشگاه آمده‌اند و خب چون تا الان نیامده بودند، نمی‌دانند که نباید چمن‌ها را لگدکنند!
ب) خبر خاصی نیست، بیخود سیاه‌نمایی نکنید!
ج) سخنرانی رئیس‌جمهور است دیگر! مگر به‌جز زمانی که مسئولی سخنرانی داشته باشد، کسی اجازه ورود به ورزشگاه دارد؟!
د) هیچ‌کدام



این هفته انتقاداتی مطرح بود که چرا زنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال یک‌دست لباس متحدالشکل ندارند؟ و پاسخ مسئولان این بود که این اردو انتخابی است و اردوی اصلی نیست. به‌نظر ما حق با مسئولان است. اصلا چه معنی دارد فدراسیون‌ها این همه به‌زحمت بیفتند برای لباس بانوان؟اصلا خانم‌ها را چه به ورزش؟ شما خیال کردید مسئولان فدراسیون‌های ما وقت اضافی دارند که خرج این کار کنند که خانم‌ها چه بپوشند؟ نهایتش لطف کنند و افتخارات بانوان را به اسم خودشان سند بزنند.بعد هم اینکه اردوی انتخابی از اسمش معلوم است، شاید هم قرار است هرکسی لباسش قشنگ‌تر بود انتخاب شود!


در این عکس چه اتفاقی افتاده؟
الف) اتفاقی نیفتاده! اگرم افتاده باشه با توجه به اینکه ما روزی شونصد تا اتفاق قابل بحث در تهران و حومه داریم، دیگه کی حال داره درباره اتفاق این عکس توضیح بده؟!
ب) بعضی‌ها بچه به دنیا می‌آورند که همواره یک اسباب بازی متحرک در نزدیکیشان باشد و این شکلی‌اش کنند!
ج) شهربازی که امنیت نداره بریم، حداقل خودمون شهربازی بشیم واسه بچه‌هامون.
د)هیچ‌کدام

این خبر را به اشتراک بگذارید