• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 23 مرداد 1400
کد مطلب : 138134
+
-

لالیگا با طعم رئال

لیگ اسپانیا بعد از افتتاحیه دیشبش امروز جدی‌تر افتتاح می‌شود

لالیگا با طعم رئال


با رفتن مسی و راموس از تعداد بینندگان لالیگا کم می‌شود اما نمی‌توان از آغاز فصل جدید هیجان‌زده نبود. رئالی‌ها و بارسایی‌های اصیل به تیم محبوب‌شان وفادار می‌مانند و نتایج و اتفاقات آن را با اشتیاق یا نگرانی پی ‌می‌گیرند. لالیگا رسما از دیشب با دیدار والنسیا و ختافه آغاز شد اما امشب و فردا قشنگ می‌شود. رئال مادرید امشب درحالی‌که نیم ساعت از نیمه‌شب گذشته، نخستین دیدار رسمی خود را با آنچلوتی در بازگشت این مربی به تیم تجربه می‌کند. رئالی‌ها در 2‌دیدار دوستانه مقابل رنجرز و میلان چنگی به دل نزدند و مشکل گلزنی داشتند. 
کریم بنزما برای بازی امشب یا درواقع بامداد فردا مقابل تیم آلاوس آماده حضور در ترکیب است. گرت بیل هم با پیراهن شماره18 برگشته اما وضعیت سبایوس، وایه‌خو و اودگارد مشخص نیست و این 3 بازیکن شماره پیراهن دریافت نکرده‌اند. اودگارد می‌خواهد جایی برود که بتواند ثابت بازی کند. سبایوس مصدوم است و معلوم نیست او را نگه دارند و وایه‌خو هم با آن سوتی‌های فصل قبل در گرانادا و عملکرد فاجعه‌بار در رقابت‌های المپیک در ترکیب اسپانیا نه پیشنهاد دارد و نه رئال او را می‌خواهد. رئال با رفتن راموس و واران که با هم کلی افتخار با این پیراهن داشتند، در دفاع به مشکل می‌خورد. برای خرید کنده و پائو تورس اقدامی نشد و تنها آلابا با قراردادی آزاد جذب شد تا در کنار ناچو و میلیتائو که در بهترین حالت ذخیره‌هایی خوب بودند کل سرمایه دفاعی این تیم در این فصل را تشکیل دهد. 
رسانه‌های مادریدی خبر داده‌اند که آنتونیو رودیگر می‌خواهد آخرین سال قراردادش در چلسی را سپری کند و فصل آینده به سانتیاگو برنابئو بیاید. در اردوی رئال غیر از سبایوس، کروس هم مصدوم است و ادن آزار هم همان همیشگی، یعنی در تیم ملی بلژیک سرحال است و در رئال مصدومیتش می‌گیرد ولی شاید هم تصمیم گرفت که برای این مسابقه خوب شود! مندی و کارواخال هم دوره ریکاوری را می‌گذرانند. در آخرین ساعت‌های فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به‌نظر می‌رسد امباپه به مادرید بیاید. مسی از او خواسته بماند اما این بازیکن نمی‌خواهد زیر سایه او و نیمار قرار بگیرد. بعد از آخرین جلسه تمرینی با پاری‌سن‌ژرمن حدود 2 ساعت با تلفن صحبت می‌کرده که شاهدان حدس می‌زدند در حال گفت‌وگو با مدیر برنامه‌هایش بوده. رئیس لالیگا هم از او اسم آورد و گفت رئال به‌خاطر شرایط مالی‌اش می‌تواند خرید بزرگ انجام دهد و مشکل قانونی ندارد و این بازیکن ممکن است امباپه باشد. هالند هم انگار دستمزد سالانه ۱۸میلیون یورو از چلسی را رد کرده تا در سال۲۰۲۲ با رقم 75میلیون یورو از دورتموند به رئال مادرید برود. یک روز بعد از رئال، ساعت22:30 بارسلونا هم یکشنبه‌شب از رئال سوسیداد پذیرایی می‌کند که بازی سخت‌تری است و هواداران هم ممکن است برخی بازیکنان با دستمزد بالا را به این دلیل که چرا حقوق‌شان را کم نکرده‌اند تا مسی بماند، هو کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید