• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 مرداد 1400
کد مطلب : 138124
+
-

گل‌زن/قراردادهای پرماجرا

الهام محمودی- خبرنگار

5ماه پس از پایان لیگ برتر فوتبال زنان، بازیکنان تیم سارگل بوشهر بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و پرداخت بقیه‌ طلبشان به آینده موکول شده است. همین پولی هم که آنها گرفته‌اند، حاصل یک‌ماه کشمکش بین مدیرعامل و بازیکنان و با مداخله وکلای ورزشی است. پیش‌تر مدیرعامل باشگاه در جواب اینکه چه زمانی پول‌ها را می‌دهید، به یکی از بازیکنان تیم گفته بود: «فکر کنید چند‌ماه برای خوشگذرانی دور هم جمع شده‌ بودید و فکر پول را از سرتان خارج کنید.» در این گرانی کمرشکن و کرونای بی‌رحم، 5ماه برای تیم‌تان بدوید و عرق بریزید و مصدوم شوید، اما فکر کنید دارید خوش‌ می‌گذرانید و خیال دستمزد را به سرتان راه ندهید!

خوش‌اقبالی تیم ملی
ازبکستان، میزبان گروه ایران در انتخابی جام ملت‌های زنان آسیا شد. قرار بود بنگلادش میزبان باشد اما AFC به‌خاطر کرونا تصمیم گرفت بازی‌ها در یک کشور دیگر و در زمین بی‌طرف برگزار شود. میزبانی ازبکستان برای ما بهتر است. ملی‌پوشان اواخر مرداد برای برگزاری 2 دیدار دوستانه با تیم زنان ازبکستان، راهی تاشکند می‌شوند و این فرصت ایده‌آلی برای قرار گرفتن تیم‌ملی در شرایط مسابقه است. پیش از این هم با خوش‌شانسی در قرعه‌کشی، با اردن و بنگلادش همگروه شدیم که حریفان درجه‌یکی محسوب نمی‌شوند و حالا با بخت و اقبال مضاعف، در زمین بی‌طرف با بنگلادش روبه‌رو می‌شویم.

مصلحت یا قانون؟
تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال مشخص شده‌اند ولی مشخص نیست یک تیم چطور به این لیگ راه پیدا کرده است و حضورش در لیگ با آیین‌نامه جور در نمی‌آید. تیم هیأت فوتبال ملارد نه از لیگ‌یک صعود کرده، نه امتیاز خریده و نه فصل پیش در لیگ برتر بوده است! این تیم فصل قبل در لیگ‌یک، سوم شد و قرار بود به‌جای یک تیم انصرافی وارد لیگ برتر شود اما آن تیم در لحظات پایانی از انصراف دادن منصرف شد. حالا که ملاردی‌ها اعتراض کرده‌اند چرا به ما وعده لیگ برتر دادید، سازمان لیگ هم برای آرام کردن جو فرصت حضور در لیگ برتر را به آنها داده است!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید