• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 21 مرداد 1400
کد مطلب : 138057
+
-

با مردم/ بلوک سیمانی دوربرگردان جشنواره، بازی با جان شهروندان است


در مسیر دوربرگردان سر جشنواره یک بلوک سیمانی بزرگ است که شب‌ها نور کافی برای دیدن آن نیست و رنگ و علامتی هم در ابتدای آن نصب نشده که به رانندگان اعلام خطر کند. در روز 23تیرماه پدر و مادر من در نیمه‌شب با برخورد به این بلوک سیمانی تا دم مرگ رفتند و برادرم به‌شدت مجروح شد. هم‌اکنون 3بیمار روی دستم مانده است و ته‌مانده خودرویی که به پارکینگ خیابان اتحاد منتقل شده و شبی 20هزار تومان برای ‌آن پول پارکینگ می‌پردازیم. ضمن استدعا از مسئولان برای بررسی این دوربرگردان و جلوگیری از خطرات بعدی برای دیگر شهروندان، توقع داریم مسئولان برای آسیب‌دیدگان این حادثه جبران خسارت کنند.
محمد معززی پیمانی‌فرد از تهران 

   محدودیت‌های مشهد فقط روی کاغذ است
اینکه مدام اعلام می‌کنند ورود و خروج به مشهد ممنوع است و خاطیان جریمه می‌شوند فقط روی کاغذ است. شهر پر از مسافر است و از همه ملیت‌ها مسافر داریم. فقط کافی است جریمه را بپردازند و وارد شهر شوند و در شب‌های شلوغ حرم دور هم گرد آیند.
حبیب از مشهد

   دزدی و سرقت، امان مردم اسلامشهر را بریده است
اسلامشهر در ماه‌های اخیر بسیار ناامن شده است و تقریبا فردی نیست که از او و خانواده‌اش سرقت نشده باشد. تنها در محله زرافشان کوچه نهم 3مورد سرقت ظرف چند روز اتفاق افتاد که بسیار تأسفبار است. یک‌بار سرقت خودرو، بار دیگر لوازم ساختمان و یک‌بار هم سرقت منزل که اهالی دزد را دستگیر کرده و تحویل پلیس دادند. از مسئولان تقاضا دارم روی امنیت شهروندان و جلوگیری از سارقان و برخورد جدی با آنها تمرکز کنند.
علیزاده از اسلامشهر
 
   خبر بانوی موفق ایرانی که سرمربی کاراته است دیده نشد 
باعث تأسف است که هیچ رسانه‌ای خبر مربوط به نسیم وارسته که افتخار سرمربی بودن تیم کاراته یک کشور خارجی را داراست پوشش نداد؛ در حالی‌ که چنین افتخاری برای ایرانیان و بانوان ایران کمتر به‌دست می‌آید. 
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر 
 
   پله‌برقی متروی محمدیه همچنان خراب است 
پله برقی متروی محمدیه چندسال است که خراب و به حال خود رها شده. حالا که به‌زودی تیم‌های مدیریت شهری عوض می‌شوند تقاضا داریم این پله‌برقی راه‌اندازی شود. 
محسنی از میدان محمدیه تهران 
 
   جاده لفور عریض شود 
جاده لفور از توابع سوادکوه عامل ترافیک این مسیر است. جا دارد مسئولان شهری و راهداری برای تعریض این جاده و کمک به بهبود تردد در آن وارد عمل شوند.
سراجی از سوادکوه 
 
   سود معقول سپرده‌گذاران بانک‌ها اصلاح شود 
با مدیریت جدید تیم اقتصادی دولت امید داریم که وضعیت سوددهی معقول به سپرده‌ها اصلاح شود و اجازه ندهند از محل قناعت و پس‌انداز مردم پاداش نجومی به مدیران بدهند.
رهبرعلی رنجبر 
  
  با مرگ و زندگی نباید تجارت کرد 
بیمار کرونایی هستم که 3روز در بیمارستان امیراعلم بستری بودم. خودم دیدم که هزینه سرم و آمپولی که با دفترچه بیمه شاید 30هزار تومان هم نمی‌شد و روی سرم قیمت 11هزار و 660تومان درج شده بود، 2میلیون ‌و 400هزار تومان آب خورد. تازه این دارو از ناصرخسرو تهیه نشد بلکه از هلال احمر نسخه را گرفتند. از مسئولان توقع داریم با تاجران مرگ و زندگی مردم برخورد سخت و قاطعی داشته باشند.
مازیار عینعلی تبریزی 

  کارگران اتباع خارجی از عوامل بیکاری کارگران ایرانی 
کارگر خیاطی هستم که به چشم خودم می‌بینم به‌کارگیری اتباع بیگانه باعث کسادی کار ما شده است. کارگرانی هستند که شب‌ها زیر تخت‌های خیاطی می‌خوابند و روزها با کمترین حقوق کار می‌کنند. طبیعتا کارفرما که مایل به هزینه کمتر است آنها را به‌کار می‌گیرد و ما از کار و زندگی ساقط می‌شویم.
کارگر درمانده خیاطی

   قطع برق بهتر از کم‌کردن ولتاژ است 
در گوهردشت کرج ولتاژ برق را آنقدر پایین می‌آورند که در هر خانه تنها یک لامپ می‌توان روشن کرد. بهتر نیست به‌جای این کار با اطلاع‌رسانی قبلی اقدام به قطع برق کنند تا وسایل برقی مردم در این شرایط اسفبار اقتصادی نسوزد؟
دانیالی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید