• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 21 مرداد 1400
کد مطلب : 138019
+
-

خبر/ رونمایی از نسخه سینمایی «سربداران»


محمدرضا ورزی از تهیه نسخه سینمایی سریال «سربداران» خبر داد. این سریال در اوایل دهه ۶۰برای تلویزیون ساخته شد و حالا با مونتاژ جدید در قالب ۹۲دقیقه ارائه می‌شود.
به گزارش همشهری، محمدرضا ورزی، کارگردان سینما و تلویزیون با اعلام تهیه نسخه‌ای سینمایی از سریال فاخر «سربداران» ساخته محمدعلی نجفی در این زمینه توضیح داد: «این کار به درخواست خودم بود. سریال قدیمی و موفق «سربداران» ساخته استاد محمدعلی نجفی را مونتاژ سینمایی کرده‌ام. در سال‌های خیلی دور و اوایل دهه 60که این سریال پخش می‌شد، از طریق ویدئو این سریال را ضبط و تماشا می‌کردم. به‌خود استاد نجفی هم عرض کردم که «سربداران» شما برای نسل ما یک دانشگاه بود.» وی در ادامه به ایسنا گفت: «به شبکه یک سیما درخواست دادم که اجازه دهند سریال «سربداران» را با نگاه نسل خودم و با اجازه سازنده‌اش، استاد نجفی یک مونتاژ سینمایی بزنم. این کار را انجام دادم و حدود ۹۲دقیقه شد. کار جذابی از آب درآمد و مدیر محترم شبکه یک پس از تماشا ابراز رضایت کردند.»

تعطیلی ۵ روزه سالن‌های تئاتر
سالن‌های تئاتر همزمان با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه۳۰ مرداد‌ماه تعطیل خواهند بود.
به گزارش همشهری، این تعطیلی سراسری است و شامل همه سالن‌های تئاتر در سراسر کشور می‌شود. البته با شروع موج پنجم کرونا سالن‌های دولتی تئاتر تعطیل شدند که این تعطیلی همچنان ادامه دارد و هم‌اکنون تنها سالن‌های خصوصی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید