• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 18 مرداد 1400
کد مطلب : 137759
+
-

با مردم/ مردم به کادر درمان و خودشان رحم کنند


کادر درمان و به‌ویژه پرستاران در چند دوره گذشته و در دوران اوج کرونا بسیار فرسوده و خسته بودند و این موج جدید آنها را هم در ردیف بیماران قرار داده است. نه از افزایش نیرو و کاهش شیفت خبری است، نه پاداش و دلخوشی و دلگرمی‌ای هست و نه می‌توانیم به خانواده‌هایمان برسیم. برنامه‌ریزی‌های مسئولان هم تا اینجای کار اصولی و کارآمد نبوده است. مردم به ما و خودشان رحم کنند.
فتحعلی بیگی از تهران

   کاهش ظرفیت دستیاری از سوی وزارت بهداشت عجیب است
با توجه به اوضاع بغرنج کرونا و نیاز روز‌ا‌فزون به کادر درمان شایسته است که وزارت بهداشت توضیح دهد چرا ظرفیت آزمون دستیاری به‌جای اینکه زیاد شود، کم شده است؟ این کاهش شدید ظرفیت باعث عوض‌شدن رشته و شهر برخی پزشکان می‌شود که به‌خصوص برای متأهلان و افراد دارای فرزند کار را سخت می‌کند.
جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری

   خاموشی چراغ‌ها، بوستان‌ها و ساحل، بندرعباس را ناامن کرده است
قرمز‌شدن شرایط کرونایی بندرعباس و نیز صرفه‌جویی در مصرف برق، بهانه‌ای برای خاموشی چراغ‌های بوستان‌ها و ساحل بندرعباس شده و باعث شده امنیت این نقاط به خطر بیفتد و اگر کسی مجبور به تردد باشد با خطراتی ازجمله خفت‌گیری مواجه شود. از سوی دیگر خطر تصادفات رانندگی در این شرایط بالا رفته است. این در حالی است که می‌توان با کمک‌گرفتن از پلیس برای جلوگیری از شیوع کرونا جلوی تجمعات مردمی را گرفت.
زرگرزاده از بندرعباس

   وعده پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج محقق نشد
مطالبات پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج که از سال 94پرداخت نشده است، همچنان بلاتکلیف و درگیر وعده‌های پوچ است. از مسئولان تقاضا داریم یک‌بار برای همیشه به این موضوع آزاردهنده که زندگی کارکنان بیمارستان را تحت‌الشعاع قرار داده، پایان دهند.
فاطمیان از کرج

   پیاده‌روهای شهریار پارکینگ خودرو شده است
تمام پیاده‌روهای شهریار تبدیل به پارکینگ خودرو و موتور شده بدون آنکه برای مسئولان مهم باشد یا با آن برخوردی شود. در عوض عابران پیاده هم مجبور به تردد از خیابان هستند که ضمن ایجاد حوادث باعث تشدید ترافیک دائمی این شهر می‌شود.
هاشم اقدامی از شهریار

  خاموشی صفحات نمایشگر مترو
به‌تازگی در برخی از ایستگاه‌ها صفحات نمایشگر مترو خاموش است که این موضوع باعث سردرگمی مسافران و عدم‌اطلاع از ساعت حرکت قطارها می‌شود.
رنجبر از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید