• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 18 مرداد 1400
کد مطلب : 137736
+
-

خبرها/ زیرخاکی3 برای نوروز1401


29خرداد‌ماه - آخرین قسمت از سریال «زیرخاکی» که به‌دلیل برگزاری انتخابات چند روز به تأخیر افتاده بود، روی آنتن رفت. حالا پژمان جمشیدی از بازیگران اصلی سریال، از ساخت فصل سوم این سریال طنز برای نوروز1401 خبر داد.
به ‌گزارش همشهری، با توجه به اعلام ساخت فصل سوم این سریال، عوامل گروه از مهر‌ماه، تولید سریال را آغاز می‌کنند. «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان، در 2 فصل روی آنتن رفته است.
سکانس پایانی سریال «زیر خاکی۲» نیز با اسیر شدن جمشیدی و برق نورد توسط نیروهای بعثی عراق همراه بود و نحوه به پایان رسیدن این سکانس گویای تصمیم تلویزیون و سازندگان آن، برای ساخت سری جدید بود. فصل اول «زیرخاکی» ‌ماه رمضان سال۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و طبق آمار رسمی سازمان صداوسیما، توانست عنوان پربیننده‌ترین سریال رمضانی را از آن خود کند. البته رضا نصیری‌ها، تهیه‌کننده این سریال در نشستی اعلام کرده بود که هنوز  تولید فصل سوم سریال قطعی نشده است.

تک‌آهنگ‌ها، پیشتازند

دفتر موسیقی وزارت ارشاد آمار تعداد مجوزهای صادره در حوزه تک‌آهنگ و آلبوم در هفته اول مرداد را اعلام کرد.
به گزارش همشهری، در ۲هفته گذشته، آلبوم «پنج دونوازی برای کمانچه» به آهنگسازی زاگرس منهوبی و نوازندگی نگار خارکن با الهام از موسیقی فولکلوریک، آلبوم «شاید هرگز تو را نبینم» به آهنگسازی صبا علیزاده و خوانندگی آندریاس الکساندر، آلبوم «مُلک مُلک» با آهنگسازی مرحوم اسدالله ملک و تنظیم بهنام خدارحمی، آلبوم «ساتا شدیم» به آهنگسازی امین کوهی که مربوط به فرهنگ موسیقی قشقایی است، آلبوم «نسیم نوروز» به آهنگسازی صادق چراغی و خوانندگی اشکان کمانگری و تهیه‌کنندگی بنیاد رودکی با اشعاری از ملک الشعرای بهار و سایر شاعران قدیمی، آلبوم «ماه نخشب» به آهنگسازی و نوازندگی مصباح قمصری و بداهه‌نوازی نی، شاهو عندلیبی مجوز خود را از دفتر موسیقی وزارت ارشاد دریافت کردند. آلبوم‌های «آرزوهای بزرگ» و «حمله به اچ۳» به آهنگسازی مجید انتظامی، آلبوم «بانگ یه یان (سرود سپید)» به خوانندگی و آهنگسازی علی‌اکبر مرادی و مجموعه آلبوم‌های «جاودانه‌های موسیقی مازندران» به خوانندگی اصغر کتول، شامل ملودی‌های موسیقی نواحی و فولک دهه‌های ۵۰ و ۶۰ مازندران هم ازجمله آثاری بودند که در این ۲هفته مجوز انتشار گرفتند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید