• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 17 مرداد 1400
کد مطلب : 137660
+
-

با مردم/ داروی کرونا فقط با پارتی قابل تهیه شد


یک بیمار کرونایی که باید در قرنطینه باشد؛ ضمن پرداخت 600هزار تومان برای تست و چندصد هزار تومان برای اسکن ریه و ویزیت و البته همگی با دفترچه بیمه برای تهیه داروی فاویپیراویر کل داروخانه‌های شهر را زیر پا گذاشتم و در نهایت به واسطه معرفی یکی از دوستان به داروخانه مربوطه مراجعه کردم و بدون معطلی با پرداخت دو میلیون چند ورق قرص تهیه کردم. ما این پارتی را داشتیم و پولی هم برای پرداخت بود، تکلیف آنها که ندارند چیست؟ چرا همه‌‌چیز در این کشور به پارتی‌بازی و آشنا ربط دارد. چرا از پس مدیریت ساده‌ترین امور برنیامده‌ایم؟
احمدی از تهران 

   مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان چه شد
در گیرودار جابه‌جایی دولت‌ها مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان پرداخت نشد و ما همچنان چشم به راه هستیم.
بازوند از خرم‌آباد 

   کمبود پارکینگ در تهران می‌تواند باعث آلودگی هوا شود
اگر شهر تهران به اندازه کافی پارکینگ داشته باشد و به‌خصوص به موضوع ساخت پارکینگ‌های زیرسطحی در دستور کار قرار گیرد، هم از ترافیک شهر کاسته می‌شود، هم از دوردور کردن خودروها برای پیداکردن جای پارک، که خودش مسئله آلاینده‌ای است. مسئولان به این پیشنهادها توجه و روی آنها برنامه‌ریزی کنند.
معلم‌زاده از تهران 

   تست کرونا فقط با پرداخت پول 
با شیوع گسترده کرونا درگوشه و کنار کشور مراکزی که به‌عنوان مراکز جامع سلامت معرفی شده‌اند قوانینی اجرا می‌کنند که واقعا تأسف‌بار است. حداقل در مرکز شهدای کمالشهر کرج اینگونه است که در یک روز تنها از 90نفر تست می‌گیرند، از هر خانواده تنها از یک نفر تست می‌گیرند و پاسخ تست را 5روز بعد می‌دهند. من و همسرم که مشکوک به کرونا بودیم به آزمایشگاه آزاد مراجعه کردیم و با پرداخت 680هزارتومان تست دادیم. آیا رواست با این همه هزینه سنگین درمان و سایر هزینه‌های زندگی برای تستی که باید رایگان باشد از مردم پول بگیرند یا قوانین من‌درآوردی وسط بیاورند.
اکبر از کرج

   بوستان رئیسعلی دلواری در تهرانسر غیرقابل استفاده است
بوستان رئیسعلی دلواری در منطقه 21شهرداری تهران واقع در تهرانسر تقریبا غیرقابل استفاده است. از یک سو پیمانکاران ماشین‌های خود را درون فضای سبز پارک می‌کنند، از طرفی اتاقک‌های نگهبانی وسط مسیرهای پیاده‌روی است و از سوی دیگر پارک به‌شدت آلوده و نیازمند نظافت و نظارت است. گوشه و کنار پارک به‌عنوان سرویس بهداشتی توسط برخی افراد بی‌فرهنگ یا بی‌خانمان آلوده است و همه جای پارک بوی تعفن می‌دهد. از مسئولان تقاضا داریم پارکی به این وسعت را برای عموم مردم قابل استفاده کنند.
مرادی از تهرانسر

   وضع افتضاح بهداشت در پیاده‌روهای خیابان طبرسی مشهد
وضع بهداشت پیاده‌روهای اطراف فلکه آب و خیابان طبرسی مشهد مقدس بسیارزشت و آزاردهنده است. توقع می‌رود مسئولان ضمن توجه و تلاش برای ساماندهی این وضع اسفبار طبق قانون با کسانی که آلودگی زیست‌محیطی ایجاد و فضای شهر را آلوده می‌کنند، برخورد شود.
حبیب از مشهد

این خبر را به اشتراک بگذارید