• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 12 مرداد 1400
کد مطلب : 137249
+
-

با مردم/ سامانه «سیدا» ارائه کارنامه دانش‌آموزان را معطل کرد


نزدیک به 7‌ماه و شاید هم بیشتر، مدیر و معاونین اجرایی آموزش‌وپرورش مشغول آموزش و عرضه سامانه سیدا بودند ولی هنوز این سامانه ناکارآمد و حتی بیهوده است. هرسال این موقع سال کارنامه‌های دانش‌آموزان داده شده بود و در حال چاپ برگه هدایت تحصیلی بودیم ولی اکنون مدت‌هاست سردرگم در وادی سیدا مانده‌ایم و مدام هم می‌گویند صبور باشید سامانه تکمیل می‌شود.  آقا نقایص این سامانه قبل از اجباری‌کردن استفاده از آن آشکار نبود؟ آیا نباید در یک ناحیه یا شهر کوچک اجرایی می‌شد بعد به کل کشور تعمیم پیدا می‌کرد؟ تجربه سامانه شاد کافی نیست؟
عسگری از تهران

   با یک بارندگی جزئی گوهردشت را آب می‌برد 
یک بارندگی ساده در وسط تابستان باعث آبگرفتگی گسترده در گوهردشت می‌شود و این معضل سال‌هاست ادامه دارد. چرا شهرداری کرج فکری برای این موضوع نمی‌کند.
میری از گوهردشت کرج 
 
   کمبود مرغ گرم در میادین تره‌بار 
مدتی است توزیع مرغ گرم در بازارها و میادین تره‌بار بسیار کم شده و قیمت آن در بیرون بازار حتی به کیلویی 50هزار تومان رسیده است. ما قشر کم‌درآمد تنها قادریم از این محل‌ها خرید کنیم. خواهشمندیم نسبت به توزیع و قیمت‌گذاری اقلام خوراکی دقت بیشتری صورت گیرد.
همایونی از تهران 
 
   موانع راهنمایی و رانندگی جاده ساوه نیازمند رنگ‌آمیزی
به‌تازگی موانعی در جاده ساوه (بین چهاردانگه و شجره) گذاشته شده که اکثر رانندگان، آنها را نمی‌بینند و این موضوع ایجاد حادثه و تصادف می‌کند. از مسئولان راهداری درخواست داریم با رنگ‌کردن این موانع از بروز تصادفات جلوگیری کنند.
مشتاق از اسلامشهر

  نیمه‌کاره ماندن متروی ورامین
از احداث متروی ورامین و قول اتصال آن به ایستگاه جوانمرد‌قصاب در تهران، 10سال می‌گذرد. سؤال اینجاست که چرا در این مدت طولانی این پروژه به اتمام نرسیده است؟
حقانی از ورامین

   نیمه‌کاره ماندن احداث جاده میاندوآب-بوکان
 50درصد از عملیات احداث جاده میاندوآب به بوکان، انجام و بقیه آن مدت‌هاست که به حال خود رها شده است. با توجه به پرترددبودن این جاده، درخواست رسیدگی به وضعیت و اتمام آن را داریم.
سامانی از میاندوآب

   خرابی آسفالت اتوبان تهران - ساوه 
 آسفالت اتوبان تهران-‌ساوه خراب و پر از دست‌انداز است.‌ با توجه به پرترددبودن این جاده و اهمیت آن، خواهشمندیم مسئولان نسبت به رفع خرابی آن اقدام کنند.
خامسی از تهران

   مزاحمت کافه‌ها 
تقاطع خیابان مختارمقدم با سپهر واقع در شهرک غرب، پر از کافه‌ها و بستنی‌فروشی‌هایی است که سرکوچه‌ها را اشغال و زندگی مردم را مختل کرده‌اند. از شهرداری درخواست می‌کنیم به این وضعیت رسیدگی کند.
کلاهدوز از تهران

   تاکسی‌های متروی شهرری مسافران را سرکیسه می‌کنند
تاکسی‌های متروی شهرری با دریافت کرایه چندبرابری و سوار‌کردن 4 و حتی گاهی 5مسافر تخلف می‌کنند و هیچ بازرسی هم‌ ناظر بر کار آنها نیست. در خط دیلمان به شهرری، ساعت ۲۱روز شنبه 4نفر سوار کرده و کرایه سنگین هم گرفتند. جواب اعتراض و یادداشت شماره تاکسی برای ارائه به بازرسی هم فحش و کتک بود. سازمان تاکسیرانی رسیدگی کند.
جعفری خانقاه از شهرری

 

این خبر را به اشتراک بگذارید