• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 11 مرداد 1400
کد مطلب : 137099
+
-

نکته بازی/ ببخشید که نیفتاد


مجتبی حسینی را باید یکی از ناکامان بزرگ لیگ بیستم دانست؛ از این جهت که او همه کار کرد تا ذوب‌آهن سقوط کند، اما این اتفاق رخ نداد! حسینی بین 2 نیم‌فصل نفت مسجدسلیمان را رها کرد و سرمربی ذوب‌آهن شد، اما با این تیم تنها 3 پیروزی کسب کرد. درحالی‌که کار بقای ذوب به هفته پایانی کشیده بود و همه فکر می‌کردند تیم اصفهانی در خانه به راحتی موفق به شکست مس رفسنجان بدون انگیزه شود، ذوب حتی مساوی هم نگرفت و شکست خورد. آنها بسیار خوش‌شانس بودند که سایپا در بازی عجیب و غریب تبریز با 5گل برابر تراکتور شکست خورد وگرنه فصل بعد را باید در دسته پایین‌تر می‌گذراندند. خلاصه ببخشید که ذوب‌آهن نیفتاد آقای حسینی؛ تقصیر سایپاست که بیش از حد بد بود!

نه، انصافاً حقت بود

ماجراهای فراز کمالوند هم حسابی جالب شده است. او که در حق شاهین بوشهر بدقولی کرد و این تیم را در دسته اول تنها گذاشت، پس از مدتی همین کار را در مورد استقلال تکرار کرد. فراز که دستیار فرهاد مجیدی شده بود، در نیمه‌راه جدا شد و هدایت سایپا را پذیرفت. او آنجا هم کارش را به پایان نرساند و بعد از کسب بدترین نتایج و وارد آوردن اتهام کم‌کاری به بازیکنان، رفت دنبال سرنوشتش و خانه‌نشین شد. 24ساعت بعد از اینکه سایپا به دسته اول سقوط کرد، کمالوند پاداش همه شاهکارهایش را گرفت و برای فصل 21سرمربی تراکتور شد. انصافا از هر زاویه‌ای که به ماجرا نگاه کنید، حقش بود. هم فنی، هم اخلاقی، هم مرامی، هم حرفه‌ای... اصلا چه‌کسی بهتر از کمالوند؟

این دیگر قابل بخشش نیست

حامد لک درون دروازه پرسپولیس فصل بدی را پشت سر نگذاشت. به سختی می‌توان گلی را به یاد آورد که با اشتباه فاحش او درون دروازه سرخ‌ها روییده باشد. شاید زمان پیوستن لک به پرسپولیس کمتر کسی می‌توانست چنین عملکردی را برای او متصور باشد. حامد هم از نظر فنی و هم از نظر رفتاری بهتر از حد انتظار ظاهر شد. اواخر فصل اما انگار که باطری لک تمام‌شده باشد، شاهد یکی دو رفتار ناجور از او بودیم. گلر سرخ‌ها در ماجرای توپ‌جمع‌کن تبریز با خوش‌شانسی قسر در رفت، اما گفته می‌شود غیبت کریم باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس به‌خاطر برخورد ناشایست لک با او بوده است. در این صورت لک با آتش بازی کرده و کارش سخت است. کریم باقری جایگاه بسیار خاصی نزد هواداران پرسپولیس دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید