• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 11 مرداد 1400
کد مطلب : 137095
+
-

فوتبال ایران/ فینال از کرمان به اصفهان رفت


دیدار نهایی جام‌حذفی امسال قرار بود به میزبانی کرمانی‌ها برگزار شود اما حالا فدراسیون فوتبال اعلام کرده به‌دلیل آماده نشدن ورزشگاه، میزبانی به اصفهان منتقل شده است. براساس برنامه اعلام شده، فینال حذفی در تاریخ هفدهم مردادماه از ساعت 20:30در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود تا تکلیف دومین جام فوتبال ایران هم مشخص شود. تیم‌های استقلال، گل‌گهر، فولاد و ملوان به نیمه‌نهایی رسیده‌اند و باید دید در پایان این هفته کدام تیم‌ها می‌توانند جواز حضور در نقش‌جهان را کسب کنند.

  واکنش باقری به حواشی جشن قهرمانی
داستان غیبت کریم باقری و ناراحتی‌اش از حامد لک کماکان ادامه دارد. در همین رابطه مربی پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفت گفت‌و‌گویی با سایت رسمی باشگاه داشته باشد و به ماجرا واکنش نشان دهد. باقری در این خصوص گفته است: «بعد از بازی با پیکان، مسائلی به‌وجود آمد که باعث ایجاد جوی عجیب شد. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها، از این قهرمانی خوشحال هستم و بدون هیچ حاشیه‌ای، در کنار سایر اعضای تیم داخل رختکن، جشن گرفتیم. اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم. هر اتفاقی هم بوده، همان شب ختم به خیر شده و از هیچ‌کس، ناراحتی در دل ندارم. اصل کار برای همه ما، ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و الان زمان جشن و شادی است نه اینکه بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. اتفاق خوب و مهمی برای باشگاه پرسپولیس رقم خورده و تمام حواس‌مان باید به شادی قهرمانی و موفقیت‌های آینده باشد.»

  اولین اظهارنظر سرمربی عراق
پس از حرف‌و‌حدیث‌های فراوان بالاخره سرمربی عراق مشخص شد. با جواب ردی که کی‌روش به عراقی‌ها داد، درنهایت دیک ادووکات هلندی هدایت تیم ملی رقیب ایران در مقدماتی جام‌جهانی را به‌عهده گرفت. ادووکات در نخستین اظهارنظرش گفته است: «من برای کسب مال با فدراسیون عراق قرارداد امضا نکردم. این چالشی جذاب برای من در فوتبال آسیاست. هدف من این است که عراق را به جام جهانی 2022قطر برسانم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید