روابطعمومی شرکت بهرهبرداری قطارهای شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «خرابی تهویه و کولرهای مترو» در ستون با مردم روز دوم تیرماه پاسخ داده است: «احتراما ضمن تشکر و قدردانی از این مسافرمحترم به اطلاع میرساند از سیستم تهویه قطارهای مترو بهصورت مستمر بازدید به عمل آمده و معایب احتمالی شناسایی و بلافاصله رفع عیب میشود. رفع خرابیهای گزارش شده از سوی مسافران محترم به راهبر قطار در حد مقدورات توسط کارشناسان فنی در مسیر مرتفع میگردد و درصورت عدمامکان رفع مشکل مراتب طبق روال به نت ناوگان ارجاع میشود، با وجود این موضوع حصول اطمینان از سلامت سامانههای رفاهی مسافران در قطار ازجمله تهویه مطبوع همواره به راهبران قطار یادآوری میگردد. لازم به توضیح است که برای ایجاد شرایط مناسب در مقابله با شیوع ویروس کرونا، دریچههای هوای تازه بهطور کامل باز شدهاند و گردش هوا جریان دارد و هماکنون تمامی قطارهای مترو مجهز به کولر و فعال هستند. از طرفی عملکرد سیستم کولر مشابه سایر تجهیزات فنی، ممکن است حین کار و در طول مسیر برای بخشی از واگن و یا یک واگن از قطار دچار مشکل گردد که قطار در انتهای مسیر از خط خارج و جهت رفع عیب در اختیار تیم تعمیرات قرار میگیرد.»
چهار شنبه 6 مرداد 1400
کد مطلب :
136828
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved