• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 6 مرداد 1400
کد مطلب : 136825
+
-

با مردم/ تعداد بالای پذیرش بیمار از کیفیت کار دندانپزشکان می‌کاهد


متأسفانه دندانپزشکان برای یک‌روز تعداد بالایی بیمار پذیرش می‌کنند و بالطبع دقت کار افت پیدا می‌کند و در ادامه بیمار دچار مشکلات بعدی می‌شود، بدون جبران مشکل از طرف پزشک! 
بیمار دندانپزشکی از تهران

   تغییر کاربری اراضی کشاورزی متوقف شود
اهمیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سراسر کشور اگر بیشتر از غصب و تصرف نباشد، کمتر نیست.از متولیان و دست‌اندرکاران محترم ذی‌ربط انتظار می‌رود با شناسایی، شناسنامه‌دار و رصد کردن اجازه ندهند عوارض وآسیب‌های جدی آن متوجه همگان بشود.
مقدمی از زنجان

   سقف پرداخت خودپردازها افزایش یابد
در شرایطی که 500هزار تومان خرج یک روز خورد و خوراک خانواده است، خودپردازها همچنان 200هزار تومان در هر بار درخواست می‌پردازند. آیا مسئولان متوجه این موضوع نیستند.
آزاده از کرج

  هدررفت گسترده آب در خیابان شریعتی
آب بسیار زیادی در حجم وسیع شب‌ها از ساعت 9 شب تا طلوع آفتاب به جوی خیابان شریعتی وارد می‌شود. بعد از بررسی و پیگیری مشخص شد این آب مربوط به یکی از قنات‌های قدیمی تهران زیرساختمان برج شریعتی است. موضوع را بارها اطلاع‌رسانی کرده‌ایم ولی روند همانی است که بود. لطفا مسئولان پیگیر و پاسخگو باشند.
کی‌خواه از تهران 

   جبران برق داشتن کلانشهرها قطع برق طولانی شهرستان‌ها نباشد
برق بانه در سوم مرداد 7ساعت قطع بوده سنندج هم با قطع برق‌های متوالی روبه‌روست. آیا این درست است که به قیمت برق‌رسانی به کلانشهرها برای اینکه صدای مردم درنیاید شهرهای دور از مرکز با قطعی مداوم برق روبه‌رو باشند.
زمانی از بانه 

    از الگوی کشور ترکیه برای کنترل کرونا استفاده کنند
دولت ترکیه کمک‌های مالی بسیار ناچیزی به مردم کرد اما قاطعیت در اجرای قوانین قرنطینه همه جا مشهود بود. در کشور ما هم همین کار را بکنند و وقتی اعلام تعطیلی می‌شود نظارت دقیق و جدی بر تخلفات داشته باشند و با خاطیان همانند مجرمان برخورد کنند. سر چهارراه‌ها مأموران مسئول نظارت باشند و پارک‌ها قرنطینه کامل باشد. رستوران‌هایی که باز هستند پلمب کنند و برای هر مجتمع ساعت خرید و سوپرمارکتی خاص تعیین کنند که غیراز آن ساعت حتی اگر کسی به نان نیاز داشت از خانه خارج نشود. تنها در این صورت امکان کنترل شیوع کرونا البته در کنار واکسیناسیون سریع و گسترده وجود دارد. این روش دقیقا در ترکیه اجرا شد و اکنون زندگی در آنجا به روال عادی بازگشته است.
فتاحی از تهران

  درصد کمی از مشکلات مرتبط با برجام است
دلواپسان مخالف برجام طوری انتقاد می‌کنند، پنداری برجام همه مشکلات را ایجاد کرد. خیر برجام قرار بود مشکل را حل کند که با ویروس ترامپ قمارباز و کرونا نشد. برجام خیلی هم خوب بود و هنوز هم می‌تواند باشد.
محمدرضا از رشت

   حذف صفر از پول ملی از اولویت‌های رئیس‌جمهور باشد
از رئیس‌جمهوری منتخب ایران تقاضا داریم دستور اجرای حذف 4صفر از پول رایج ایران‌ را عملی کند و در مرحله بعد اجرای واقعی همسان‌سازی‌ حقوق خیل عظیم بازنشستگان را در دستور کار داشته باشد.
علی زمانی فراهانی از تهران

   افزایش قیمت، تبدیل به اعتیاد مسئولان شده است
مدتی است افزایش قیمت آن هم با اعلام رسمی و از منابع خبری موثق تبدیل به اعتیاد مسئولان شده است و اگر قیمت کالایی بالا نرود تصور این است که به تولید‌کننده ظلم شده است. مقایسه قیمت‌ها نه با سال قبل که با هفته قبل هم آزار‌دهنده است و آستانه تحمل افراد اجتماع را پایین آورده است. در این میان نبود وجدان از سوی برخی فروشندگان هم مزید بر علت شده است. به داد مردم برسید.
حبیب از مشهد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید