• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 6 مرداد 1400
کد مطلب : 136747
+
-

صدای همشهری

  اول واکسیناسیون، بعد بازگشایی مدارس 
جدیدا برخی مسئولان وزارت آموزش و پرورش مطرح می‌کنند که درحال برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس هستند و قرار است معلمان واکسینه شوند و دانش‌آموزان هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌ها حضور یابند. من به‌عنوان مادر 2دانش‌آموز، با چنین اقدامی مخالفم؛ اگر قرار نیست دانش‌آموزان واکسینه شوند، بازگشایی مدارس خطرات بسیاری دارد، چراکه برخی دانش‌آموزان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و این زمینه‌ساز مبتلا شدن بقیه دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان به ویروس کرونا می‌شود. از مسئولان آموزش و پرورش می‌خواهم بیشتر به‌فکر سلامت دانش‌آموزان باشند.
زهیری از شهر ساری 

   بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان یک پروژه پالایشگاهی
2سال پیش به‌همراه حدود 100نفر دیگر، در آزمون استخدامی یک هلدینگ برای کار در یک پروژه پالایشگاهی در قشم شرکت کردیم و در آزمون و مصاحبه‌های تخصصی هم پذیرفته شدیم. بعد از آن به ما گفته شد هرچه سریع‌تر از کار قبلی خود استعفا دهیم و در قشم خانه بگیریم، چون از اول اردیبهشت‌ماه با حقوق و بیمه، نیروی رسمی آنها هستیم. پس از طی کردن همه این مراحل به قشم آمدیم و خانه هم اجاره کردیم و 2ماه هم در آموزش‌های تخصصی شرکت کردیم، اما علاوه براینکه تاکنون هیچ حقوقی نداده‌اند، اعلام کرده‌اند به‌دلیل بروز برخی مشکلات در پروژه، دیگر نیازی به ما ندارند. مشکل ما را پیگیری کنید تا بلکه مسئولان چاره‌ای برای ما بیندیشند.
یک شهروند از قشم

  واکسیناسیون رانندگان تاکسی در قم
مسئولان مرکز بهداشت قم اخیرا اعلام کرده‌اند واکسیناسیون رانندگان اتوبوس و تاکسی در شهر قم درمقابل ویروس کرونا آغاز شده‌است، اما اطلاع‌رسانی دراین زمینه ضعیف است و من و بسیاری از همکارانم از جزئیات این طرح خبر چندانی نداریم. از مسئولان بهداشتی و همچنین مدیران تاکسیرانی شهر قم درخواست می‌کنیم با اطلاع‌رسانی مناسب، از ازدحام و همچنین سرگردانی رانندگان جلوگیری کنند.
صمدزادگان از قم
 

این خبر را به اشتراک بگذارید