• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 3 مرداد 1400
کد مطلب : 136514
+
-

روی خط خبر / شهادت ۴نفر از رزمندگان قرارگاه قدس در درگیری با اشرار


روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور از شهادت 4نفر از رزمندگان قرارگاه قدس جمعه‌شب گذشته در درگیری با اشرار در منطقه گونیک از توابع شهرستان خاش خبر داد.

  پشتیبانی قوه قضاییه از آزادی‌های مشروع 
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد نداریم، گفت: در ۴۰سال گذشته هیچ‌گاه سیاست جناحی مبتنی بر فقه اسلامی در قوه قضاییه اتفاق نیفتاده و امیدواریم در دوران آقای اژه‌ای این امر محقق شود. به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد مصدق تأکید کرد: در برخی مواقع قوه قضاییه را مخالف آزادی‌های مشرع معرفی کردند؛ درحالی‌که اینطور نیست و در واقع قوه قضاییه وظیفه دارد از آزادی‌های مشروع مردم پشتیبانی کند. وی افزود: امروز قوه قضاییه علم مبارزه با فساد درون و برون‌سازمانی را برافراشته است؛ البته در دوره‌های پیشین نیز مبارزه با فساد بوده و در دوره آقای رئیسی به شکل جدی‌تری دنبال شده و در این دوره نیز علم مبارزه با فساد، بر افراشته خواهد ماند.

  ورود ۲ ناو نیروی دریایی ارتش به روسیه
ناوهای سهند و مکران از یگان‌های شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که وارد سنت‌پترزبورگ شدند در رژه روز نیروی دریایی روسیه شرکت خواهند کرد. به‌گزارش ایرنا، کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه با اعلام این خبر افزود: دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی کشورمان هم به دعوت وزیر دفاع روسیه در رأس هیأت نظامی در مراسم رژه نیروی دریایی این کشور در سوم مرداد در سنت پترزبورگ حضور خواهد یافت. رژه اصلی نیروی دریایی روسیه در سنت پترزبورگ روز یکشنبه ۲۵جولای (سوم مرداد) برگزار می‌شود. همچنین ناوبندر مکران که در قالب ناوگروه هفتاد و پنجم، ناوشکن سهند را در این مسیر طولانی پشتیبانی و همراهی کرده است به دلیل محدودیت‌های محل رژه دریایی ازجمله عمق کم و بزرگی این یگان شناور، در ابتدای کانال ولگا توقف خواهد کرد و در همان محل به مراسم خواهد پیوست.

  احمد خاتمی: مطالبه «نخست» ما از رئیسی اینترنت ملی است
عضو فقیه شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران گفت: برخی‌ها به غلط عنوان می‌کنند که نظام انقلاب اسلامی با فضای مجازی مخالف است؛ ما با فضای مجازی آلوده مخالفیم و همواره موافق فضای مجازی پاک هستیم. به گزارش تسنیم، سیداحمد خاتمی افزود: تمام کشورهایی که فناوری اینترنت را در اختیار دارند استفاده از اینترنت را برای جامعه هدف خود محدود کرده‌اند به‌طور مثال در روسیه خبری از فضای مجازی آمریکا نیست؛ ولی متأسفانه دولتمردان ما اقدامی برای تشکیل اینترنت ملی نکردند. وی اضافه کرد: مطالبه نخست ما از رئیس‌جمهور منتخب این است که هرچه سریع‌تر پروژه مهم اینترنت ملی را اجرایی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :