• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 26 تیر 1400
کد مطلب : 136043
+
-

غلامی رفت تا 7ماه دیگر

مصدومیت مدافع استقلال، پارگی رباط صلیبی است

غلامی رفت تا 7ماه دیگر

عارف غلامی مدافع استقلال در دیدار با پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شد و جایش را به محمد دانشگر داد. غلامی که در بازی با سایپا نیز مصدوم شده بود و با تلاش کادر پزشکی توانست به شهرآورد۹۶ برسد، برای دومین بازی متوالی مصدوم شد ولی این مصدومیت با اتفاق تلخی همراه شد و غلامی باید چند‌ماه از میادین فوتبال دور باشد.
در ابتدای نیمه دوم عالیشاه درون محوطه جریمه صاحب یک فرصت بسیار خوب شد. او پس از برخورد با عارف غلامی، در مصافی تک به تک با حسینی قرار گرفت ولی عجول بودن کاپیتان پرسپولیس و ضربه بد او باعث از دست رفتن یک فرصت خوب برای تیمش شد. پس از این صحنه، عارف غلامی درحالی‌که برخورد خیلی سفت و سختی با عالیشاه نداشت، روی زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او زمین بازی را ترک کرد و حتی دقایق پایانی ازجمله ضربات پنالتی را از روی صندلی دنبال کرد تا اینکه پس از پایان بازی، خبر بدی از اردوی آبی‌پوشان مخابره شد. میزان آسیب‌دیدگی عارف غلامی نشان می‌دهد که او دچار پارگی رباط صلیبی شده است. این بازیکن که پس از بازگشت استقلال از آسیا و برگزاری داربی برگشت لیگ بیستم، به همراه یزدانی و مرادمند توانسته بود تیم دفاعی خوبی را تشکیل بدهد، دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و علاوه بر لیگ و جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست داد.
عارف غلامی در پیامی اینستاگرامی با انتشار 3تصویر از لحظه آسیب‌دیدگی‌اش نوشته است: «رفیق نیمه‌راه شدم ولی مطمئنم موفق میشین.» غلامی با این مصدومیت 3هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر، ادامه رقابت‌های جام حذفی و بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان را از دست داد و احتمالا تا پایان دور رفت فصل آینده نتواند به میادین برگردد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید