• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 24 تیر 1400
کد مطلب : 135890
+
-

دو پیشنهاد آپاراتچی در شب‌های گرم قرنطینه

پیشنهاد تابستانى

دوباره کرونا اوج گرفته و ناچاریم در این‌روزهای تابستانی هم در خانه بمانیم. آپاراتچی این هفته هم به سراغ سایت‌های پخش آنلاین مثل «فیلیمو» و «نماوا» و... رفته و برای سرگرم‌شدن در این روزهای قرنطینه، دو پیشنهاد تماشایی آماده کرده است. اگر آن‌ها را تماشا کردید، از همین حالا هم می‌توانید آماده باشید که در شماره‌های آینده، گفت‌وگوهای ویژه‌ای را درباره‌ی آن‌ها در صفحه‌‌ی شهرفرنگ بخوانید.

هـم‌نشـینی بـا اژدهـای آرزوهـا!

همیشه از غول چراغ‌جادوی علاءالدین شنیده بودیم؛ غولی که اگر چندبار دستتان را روی چراغ‌ جادویی‌اش بمالید، بیرون می‌آید و موظف است سه آرزوی شما را برآورده کند. اما کریس اپل‌هانس، نویسنده و کارگردان انیمیشن سینمایی اژدهای آرزوها، داستان تازه‌ای را روایت می‌کند؛ داستان یک اژدهای صورتی، پرحرف و خودخواه که در عین‌حال بامزه است و از دل یک قوری سبز ‌باستانی بیرون می‌آید تا سه آرزوی ارباب خود را برآورده کند.
اپل‌هانس در این انیمیشن، داستان علاءالدین را از خاورمیانه به آسیای دور و شهر شانگهای برده و از نمادها و اسطوره‌های تاریخی چینی در این داستان تازه بهره‌ برده است.
شخصیت اژدهای آرزو یا در واقع لانگ، در گذشته حاکمی گناهکار بوده که به‌خاطر رفتار بد و ناپسندش از بهشت رانده شده و به اژدهای آرزو تبدیل شده تا زمانی که دوران محکومیت او با برآورده‌کردن آرزوهای 10 ارباب آرزو تمام شود. حالا لانگ با پسری خوش‌قلب و مهربان به‌نام دین برخورد می‌کند که مسیر زندگی او را تغییر خواهد داد.
این انیمیشن جذاب، محصول سال 2021 کمپانی‌های نتفلیکس و سونی است و در حالی که تنها چند هفته از انتشار آن گذشته، از همین حالا قرار است به‌خاطر استقبال بالای مخاطبان این انیمیشن، کریس اپل‌هانس قسمت دوم آن را نیز بنویسد و کارگردانی کند. اپل‌هانس پیش از این در انیمیشن‌های مهم بسیاری حضور داشته، اما اژدهای آرزوها، نخستین تجربه‌ی سینمایی او به‌عنوان نویسنده و کارگردان به‌حساب می‌آید.
 این‌روزها سایت‌های فیلیمو و نماوا دوبله‌ی اختصاصی این انیمیشن جذاب، خنده‌دار و پرهیجان را در اختیار کاربران خود گذاشته‌اند.

نبرد همیشگی مافیا و شهروندان

مافیا از آن بازی‌های فکری جذاب است که اگر اهلش باشید، حتماً می‌دانید بازیکنان بازی با قرعه به دو گروه مافیا و شهروند تقسیم‌بندی می‌شود و با بحث و گفت‌وگو تلاش می‌کنند گروه خودشان پیروز بازی شود.
مافیا یک بازی کاملاً گروهی است و نمی‌شود تنهایی بازی کرد و اگر اهلش باشید، احتمالاً پیش از شیوع کرونا، هربار که با دوستانتان برای پیک‌نیک یا گردش بیرون می‌رفتید یا در خانه‌ی یک‌دیگر جمع می‌شدید، مافیا بازی می‌کردید. اما حالا در دوران کرونا که نمی‌شود مافیا بازی کنیم، پس چه‌کار کنیم؟ حالا می‌توانیم مافیا تماشا کنیم!
اگر پیش از این بیننده‌ی مسابقه‌ی شب‌های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب بوده باشید، با شکل و شمایل و نحوه‌ی برگزاری این مسابقه آشنایید. پیش از این دو سری شب‌های مافیا 1 و شب‌های مافیا 2
و فینال فینالیست‌ها با استقبال مخاطبان این مجموعه روبه‌رو شد و از این هفته، سری سوم این مجموعه از راه رسیده است. در هرقسمت از این مجموعه، 12 بازیگر شناخته‌شده دور هم جمع می‌شوند، کارت می‌کشند، شخصیتشان مشخص می‌شود و بعد با هم بازی می‌کنند و ما هم تماشاگر این بازی پرهیجان خواهیم بود.
برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، رضا توکلی، رضا رفیع، امید روحانی، علیرضا طلیسچی، مهران غفوریان، احسان کرمی، فرزین محدث، امیرعلی نبویان، علیرضا نیکبخت‌واحدی و سیروس همتی بازیگران فصل اول این سری در شب آقایان هستند.
مهم‌ترین تفاوت این سری با سری‌های قبل این مجموعه، حضور کامبیز دیرباز به‌جای محمدرضا علیمردانی به‌عنوان گرداننده‌ی بازی است.
اگر دوست دارید این رقابت مافیایی و پرهیجان را دنبال کنید، دوشنبه‌ی هرهفته قسمت تازه‌ی این مجموعه در سایت فیلیمو بارگذاری می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :