• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 19 تیر 1400
کد مطلب : 135365
+
-

تماس‌هایی از زیرزمین

تماس‌هایی از زیرزمین

یک هفته با همشهری مترو
شماره تلفن ارتباطی با خوانندگان
02123023337
ارسال پیام کوتاه خوانندگان       02123023916 
تلگرام با مردم     bamardom_hamshahri@

آقای یدالله سیف این پیام را برایمان ارسال کردند: اگر نشریه مترو را روزانه کنید و در کیوسک‌های تهران هم بفروشید که قسمتی از هزینه‌های روزنامه یا هفته‌نامه جبران شود، بعد از مدتی مجبور به توقف کار نمی‌شوید. همشهری مترو کار قشنگی است.
   پاسخ:   متشکریم آقای سیف که ما را قشنگ می‌بینید. امیدواریم بدون نیاز به فروش در کیوسک‌های شهر و با استفاده از استقبال مسافران مترو به‌زودی روزنامه شویم.
این پیام را خانم یا آقای سالاری برایمان ارسال کردند: کاری که اخیراً با عنوان همشهری مترو منتشر کرده‌اید ارزنده است. کاش راهکاری پیدا کنید که سایر مجلات و ویژه‌نامه‌های همشهری هم مثل همشهری مترو شوند. دستمریزاد به روزنامه‌نگاران روزنامه وزین همشهری.
   پاسخ:   ممنون از شما و امیدواریم همراه شما در مترو بمانیم و از این هم بهتر شویم.
آقای محب رضا از تهران برایمان نوشته‌اند: به مسئولان روزنامه همشهری پیشنهاد می‌شود نسخه‌های همشهری مترو را در تابلوهای نمایش مترو قرار دهند تا آنهایی که روزنامه به دستشان نمی‌رسد یا به‌دلیل تکان‌های قطار نمی‌توانند آن را بخوانند، بتوانند گزیده آن در این تلویزیون‌ها بخوانند.
   پاسخ:  پیشنهاد خوبی است و حتما درباره آن با مسئولان مترو مذاکره می‌کنیم. گرچه تلاش‌مان این است که هفته‌نامه همشهری مترو حتما به‌دست مسافران مترو برسد. با این حال ایده شما هم پیشنهاد خوبی است چون به هرحال ما هم دوست داریم همیشه جلوی چشم شما باشیم.
خانم یا آقای زمانی، مسافری از کرج، این پیام را برایمان ارسال کردند: با سلام و احترام، متشکرم از روزنامه مترو. به عرض می‌رسانم این پارکینگ متروی کرج برای خودرویی که ۶ ساعت یا ۵ ساعت در پارکینگ می‌ماند تخفیف نمی‌دهد و همان ۱۰هزار تومان را می‌گیرد. به مسئولان مترو بگویید برای ورود خودروهایی که کمتر از ۸ ساعت از پارکینگ مترو استفاده می‌کنند مبلغ کمتری دریافت کنند.
   پاسخ:   با سلام و احترام، ممنون از شما که مشکلات‌تان را با همشهری مترو در میان می‌گذارید. البته این از آن پرسش‌های تخصصی است که باید کمی به ما فرصت بدهید تا از مسئولان مترو بپرسیم و پاسخ را برایتان منتشر کنیم. امیدواریم در شماره آینده این پاسخ را دریافت کنیم و شما بتوانید در همین صفحه در جریان جزئیات ماجرا قرار بگیرید.
این پیام را آقای بهروز جعفری برایمان فرستادند: سلام، خداقوت. از زمانی که «همشهری مترو» متولد شده، متروی تهران از حالت روزمرگی خارج شده...! دم شما گرم. بنده تاکنون۴شماره شما را بایگانی کردم و پیشنهاد دارم هم‌اکنون به‌صورت هفته‌نامه منتشر شود نه روزانه و پی‌درپی. چون با همین هفته‌نامه، سه الی چهار روز مشغول مطالعه در داخل قطار هستیم تا تمام شود. اگر هر روز چاپ شود، چه شود...! به سایر مطالعات هم نمی‌رسیم؛ همین‌ هفته‌نامه کفایت می‌کند. یک پیشنهاد هم داشتم، لطفا خلاصه‌ای درباره متروی مرموز مسکو تهیه کنید... کلی کار دارم با شما. ممنون.
   پاسخ:  ممنون از پیام لبریز از محبت شما، آقای جعفری. دلگرم‌مان کردید و این باعث می‌شود کاری کنیم به جای سه الی چهار روز، هر روز هفته درگیر همشهری مترو شوید. درباره نوبت انتشار نشریه هم فعلا همان هفته‌نامه می‌مانیم تا ببینیم بعدها زمین و زمان چه سرنوشتی برایمان درنظر گرفته. ولی در کل ما هم با شما خیلی کار داریم. بازهم ممنون از شما.
آقا یا خانم قصری این پیام را فرستادند: سلام، خسته نباشید. تشکر از روزنامه همشهری، به‌ویژه همشهری مترو. لطفا از پاورقی‌های اشخاص فرهیخته در همشهری مترو هم استفاده کنید و در روزنامه هم بیشتر.
   پاسخ:   سلام، شما هم خسته نباشید. ممنون از لطف شما. درباره پاروقی، باید این توضیح را بدهیم که در فهرست ابتدایی مطالب قابل انتشار در همشهری مترو قرار داشت ولی بعد از انتشار نشریه و نیاز عموم مسافران به مطالعه نوشته‌های بسیار کوتاه، فعلا از دستور کار خارج شد. با این حال همچنان در جست‌و‌جوی راهکاری برای انتشار داستان‌های دنبال‌دار در همشهری مترو هستیم. درباره انتشار پاورقی در روزنامه همشهری هم پیام شما را به خانم نیلوفر قدیری می‌رسانیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید