• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 17 تیر 1400
کد مطلب : 135252
+
-

فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌کند

جشنواره‌ای برای تجربه‌های آموزش آنلاین

جشنواره‌ای برای تجربه‌های آموزش آنلاین

ما دانش‌آموزان و معلم‌هایمان در دوران آموزش از راه دور، تجربه‌های ویژه‌ای داشتیم؛ از کلاس‌های درس و آزمون‌های آنلاین. از مدرسه‌ها و هم‌شاگردی‌های مجازی و...؛ این تجربه‌ها گاهی می‌توانند تبدیل به فیلمی کمدی شوند و گاهی یک فیلم یا کتاب آموزشی باشند. پس این امکان وجود دارد که تجربیات خودتان را در جشنواره‌ای ثبت کنید که فرهنگ‌سرای سرو برای ثبت تجربه‌ها و ایده‌های آموزش آنلاین در دوران کرونا در سه سطح استادان، دانش‌آموزان و والدین برگزار می‌کند. نام این جشنواره «نخستین جشنواره‌ی نوآوری‌های آموزشی فرصت ادامه‌ی خدمت» است.
به گزارش روابط‌عمومی فرهنگ سرای سرو، «رؤیا فتحی»، مدیر فرهنگی‌هنری منطقه‌ی شش و رئیس فرهنگ‌سرای سرو می‌گوید: «سطح دوم این جشنواره به دانش‌آموزان اختصاص دارد و تجربیات آن‌ها را به‌عنوان کسانی جمع‌آوری می‌کنیم که تحت آموزش آنلاین در دوران کرونا قرار دارند. باید دقت داشت که دانشجویان و دانش‌آموزان در ارتباط با استادان، دبیران و معلمان خود تجربیات زیادی را کسب کردند که لازم است با دیگران به اشتراک گذاشته شود.»
شاید برایتان جالب باشد که والدینتان هم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، چون آن‌ها هم در این دوران، دچار چالش‌هایی شده‌اند و تجربیات جدیدی را کسب کرده‌اند که می‌توانند به دیگر والدین منتقل کنند. براساس این گزارش، این جشنواره‌ با مشارکت مؤسسه‌ی آموزش شهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا 31 تیر فرصت دارند با مراجعه به سایت فرهنگ‌سرای سرو به نشانی sarv.farhangsara.ir فرم بارگذاری‌شده در سایت را دانلود کرده و همراه با آثار خود به ای‌میل forsatsarv@gmail.com یا شماره‌ی واتس‌اَپ 09335979594 ارسال کنند. پس از داوری ایده‌ها، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان ششم مرداد برگزار می‌شود. پیش از این سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، جشنواره‌ای به‌نام خدمت داشت که در روزهای کرونا با استادان رشته‌های گوناگون در جهت تولیدات مناسب برای مخاطبان همکاری می‌کردند، بنابراین جشنواره «فرصت ادامه‌ی خدمت» نام گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید