• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 12 تیر 1400
کد مطلب : 134793
+
-

نکته بازی/ تعویض اضافی نکردند؟



فراز کمالوند طوری استقلال را رها کرد و با عجله روی نیمکت سایپا نشست که فکر کردیم او قرار است برای نارنجی‌پوشان سهمیه آسیایی کسب کند. تا اینجا اما حاصل کار کمالوند، تنها کسب یک پیروزی در 6بازی اخیر بوده است. سایپا در آخرین دیدارش هم با نتیجه 2 بر یک به پدیده مشهد باخت. اگر شما قرار است در لیگ بمانید، راهش بردن همین جنس بازی‌هاست. بزرگ‌ترین خوش‌شانسی سایپا تا اینجا آن بوده که بعد از باخت این تیم برابر پیکان، کاشف به عمل آمد تیم حریف یک تعویض بیشتر انجام داده؛ تعویض بی‌حاصلی که در آخرین ثانیه‌های مسابقه انجام شد و بازی را 3 بر صفر به سود سایپا کرد. حالا هم بهتر است کادرفنی با درایت سایپا بشمارد ببیند پدیده‌ای‌ها تعویض اضافی کرده‌اند یا نه؟

اگر می‌خواست یاد بگیرد...

این درست که پرسپولیسی‌ها گل‌گهر را به لطف 2شوت خوب از مهدی ترابی و احمد نوراللهی بردند، اما انصافا نباید از کنار زحمات علیرضا حقیقی هم بی‌تفاوت بگذریم. او مثل همیشه عالی بود و اوج کارش هم به واکنش ناقص در صحنه شوت نوراللهی برمی‌گشت. شوت احمد البته خوب بود، اما زاویه چندانی نداشت و حقیقی راحت می‌توانست آن را به سمت بیرون دفع کند. با این حال اهمال حقیقی باعث شد مختصر شانس گل‌گهر برای کسب امتیاز از این بازی به باد برود. دقایقی بعد از گل، امیر قلعه‌نویی از حقیقی پرسید: «چرا توپ را مشت نکردی؟» خب البته سؤال بیهوده‌ای است. اگر قرار بود حقیقی به اینطور مسایل فکر کند، سال‌ها پیش مسیر فوتبالش عوض می‌شد. الان دیگر او 33سالش شده و کار از کار گذشته!

تکراری است، به‌شدت تکراری است

تمام حرف‌های جعفر سمیعی تکراری است. اینکه من تنها هستم و به ما کمک نمی‌کنند و... به‌شدت تکراری و کلیشه‌ای است. اینکه وضعیت مالی باشگاه خراب است هم همینطور. همه این حرف‌ها را قبلا مدیران مختلف باشگاه گفته‌اند و هیچ‌کدامش تازگی ندارد. نقد ما هم همان نقد همیشگی است؛ اینکه شما همه این مسایل را می‌دانستید و مدیریت باشگاه را قبول کردید. بنابراین هیچ راه گریزی وجود ندارد. بدون تعارف جعفر سمیعی یک چهره گمنام در فوتبال ایران بود که اگر قبل از مدیرعاملی پرسپولیس اسم او را گوگل می‌کردید، فقط یک تذکر اخلاقی به بانوان شرکت‌کننده در نمایشگاه پرورش اندام می‌آمد! نمی‌شود از آنجا برسی به این نقطه از شهرت که همه کشور تو را بشناسند و بعد برای حل مشکلات بهانه بیاوری که تنها هستم.

این خبر را به اشتراک بگذارید