• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 12 تیر 1400
کد مطلب : 134772
+
-

گل‌زن/ یک بام و دو هوا

الهام محمودی-  روزنامه‌نگار

براساس خبرهایی که در رسانه‌ها می‌خوانیم، معمای باشگاهی که برای دادن رضایتنامه بازیکن یک‌میلیارد تومان خواسته بود، حل شد، اما داستان ادامه دارد. ذوب‌آهن برای رفتن زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم شرط گذاشت، وقتی خبر رسانه‌ای شد، تکذیب کرد، ولی هنوز رضایتنامه‌ای صادر نشده است. سارا نصیری، مسئول ورزش زنان باشگاه ذوب‌آهن گفته: «چنین بندی را در نظر نگرفته‌ایم. به او گفتیم خیلی ارزشمند است و از نظر ما این مقدار ارزش دارد. باشگاه مقصدش نامه بزند تا ما مبلغ مورد نظرمان را بگوییم.» خانم مسئول! بالاخره پول می‌خواهید یا نه؟ تکلیف این بازیکن را مشخص کنید. البته به این سؤال هم جواب بدهید: خواجوی به اندازه ارزشی که دارد، از ذوب‌آهن دستمزد گرفته است؟

لیگ‌ پول و شهرت
با عقد قرارداد بین مریم یکتایی و بشیکتاش ترکیه، او سومین بازیکن ایرانی شاغل در این لیگ شد. لیگ فوتبال ترکیه، لیگی نوپاست و در برابر کیفیت لیگ ایران که ۱۴دوره برگزار شده چیزی برای گفتن ندارد، اما چرا بازیکنان ما مشتاق هستند در این لیگ بازی کنند؟ بله، پاسخ پول است. دستمزد یک فصل بازی در لیگ ترکیه برابر با 3فصل بازی در لیگ ایران است؛ کشور همسایه‌ اروپایی به‌حساب می‌آید و بازی در آن به لیگ قهرمانان اروپا نیز ختم می‌شود؛ هم پول دارد هم کلاس و از همه مهم‌تر اینکه چند نفری هستند که بازی بازیکنان را ببینند.

شایعه یا واقعیت؟
چند روز پیش خبر آمد شهره موسوی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال استعفا داده است. موسوی تکذیب کرد و با عصبانیت گفت: «این شایعه‌ها چیست؟ من مسافرت هستم و شنبه در فدراسیون حاضر می‌شوم.» اما موش‌های دیوار فدراسیون فوتبال شنیده‌اند که خانم نایب‌رئیس و آقای رئیس فدراسیون بحث کوچکی با هم داشته‌اند و این بحث به اینجا ختم شده که خانم نایب‌رئیس تهدید به استعفا کرده است. به هر حال می‌گویند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. فعلا که چند کار خوب در فوتبال زنان شده، ترجیح می‌دهیم همه در صلح و آرامش باشند و خبرهای استعفا تکذیب و فردا خانم موسوی با لبخند سرکارش حاضر شود.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :