• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 10 تیر 1400
کد مطلب : 134710
+
-

درگیری مرگبار 2پزشک در نیشابور


 درگیری 2پزشک که با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند پایان تلخی داشت. در این درگیری یکی از پزشکان با ضربات چاقو دیگری را به‌شدت مجروح کرد و خودش با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش پایان داد.
به گزارش همشهری، این درگیری مرگبار ظهر روز سه‌شنبه مقابل بانک سپه خیابان امام خمینی نیشابور اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 2پزشک، یکی پزشک عمومی و دیگری دندانپزشک که در همسایگی یکدیگر مطب داشتند از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلاف شدند. اختلافات آنها ادامه داشت تا اینکه ظهر سه‌شنبه یکدیگر را مقابل بانک دیدند و با هم درگیر شدند. 
در این درگیری پزشک عمومی با چاقویی که در دست داشت 3ضربه به دندانپزشک زد و او را به‌شدت مجروح کرد و گریخت. به‌دنبال این حادثه دندانپزشک مجروح به مرکز درمانی منتقل شد و با وجود جراحت و خونریزی شدید جان سالم به در برد.
دقایقی از این درگیری می‌گذشت که ضارب خودش را به بیمارستان رساند و گفت با قرص برنج مسموم شده است. از همان موقع تلاش‌ها برای نجات او آغاز شد و در ادامه با بالگرد به مشهد انتقال یافت اما در نهایت روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.
محمدرضا خوشرو، رئیس نظام پزشکی نیشابور با تأیید این خبر جزئیات بیشتری از آن را بازگو کرد و به فارس گفت: دکتر «سعید.ن» با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی نیشابور، پس از درگیری مختصر لفظی با وارد کردن ۳ ضربه متوالی دکتر  را به‌شدت مجروح کرد. وی با بیان اینکه پزشک مجروح با وجود خونریزی شدید بر اثر شدت جراحات وارده با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ حتمی نجات یافت، ادامه داد: پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه با حالتی آشفته به اورژانس بیمارستان ۲۲بهمن نیشابور مراجعه کرد و از مسمومیت خود با قرص برنج خبر داد. او بلافاصله پس از اقدامات اولیه پزشکان با بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مشهد منتقل شد، ولی با وجود تلاش پزشکان، ضارب در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد فوت شد.
از سوی دیگر سرهنگ حسین علیزاده، فرمانده انتظامی نیشابور نیز درباره انگیزه این درگیری گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که دلیل درگیری اختلافات قبلی بوده است، با وجود این علت دقیق این حادثه از سوی مأموران در دست پیگیری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید