• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 3 تیر 1400
کد مطلب : 134032
+
-

با مردم/ کاهش فشار آب، راهکار صرفه‌جویی نیست

 مدتی است که سازمان آب جهت صرفه‌جویی در مصرف، اقدام به کاهش فشار آب کرده است که این موضوع موجب شده آب به کولرها که عموما در پشت‌بام منازل نصب شده‌اند، نرسد. سامانه 122بعد از چندین بار پیگیری می‌گوید: «پمپ آب تهیه کنید». جای تعجب است که کارشناسان پاسخگو نمی‌دانند که تعبیه و به‌کارگیری پمپ آب علاوه بر هزینه مازاد، موجب مصرف برق بیشتر می‌شود.
ترابی از تهران

  دو عوارض برای یک‌بار تردد منصفانه نیست
در اتوبان قزوین - رشت برای یک‌بار تردد در طول مسیر دو بار عوارض دریافت می‌کنند؛ یک‌بار در ابتدای راه و بار دیگر در انتهای آن. آیا این عادلانه است که یک ماشین دو عوارض بپردازد؟
بیطرف از قزوین

  دولت بعدی روی جلوگیری از رانت و امضای طلایی تمرکز کند
توقع داریم که دولت بعدی جلوی رانت‌ها و امضاهای طلایی را بگیرد و مواداولیه تولید را با قیمت مناسب به‌دست تولیدکننده برساند. اگر چنین اتفاقی بیفتد مسائل بسیاری در کشور خودبه‌خود حل و فصل می‌شوند.
رضا از اهواز

  ساخت آپارتمان در زمینی با کاربری خدمات عمومی
در خیابان گلستان 19خیابان شهید اسکندرزاده واقع در خیابان پیامبر شرقی قطعه زمین بایری بود که بیش از 4دهه اهالی دنبال آبادی و سرسبزی آن بودند. مسئولان هم مدام اعلام می‌کردند که زمین مربوط به خدمات عمومی است. به تازگی مجوز ساخت آپارتمان 6طبقه برای همین زمین صادر شده که باعث دلخوری و نگرانی اهالی است و توقع داریم به مردم توضیح دهند که چرا بعد از 45سال چنین مجوزی صادر شده است.
ساکنان خیابان گلستان

  میدان مرکزی تره‌بار تهران کم‌نور و پرچاله است
آسفالت میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران غیراستاندارد، پرچاله و کم‌نور است. طبیعی است که به‌دلیل تردد مداوم خودروهای باربری و سنگین این آسفالت زودتر از سایر نقاط نیاز به رسیدگی و ترمیم دارد. در مورد نور آن نیز اقدام مقتضی صورت گیرد.
امیدی از تهران

  نان همچنان بدون مصوبه و ابلاغ گران است
وزارت صمت هیچ قیمت جدیدی به‌صورت رسمی برای نان اعلام نکرده است اما نانوایی‌ها قیمت‌ها را افزایش داده‌اند و در اعتراض می‌گویند همین است که هست. لطفا وزارت صمت زودتر قیمت‌های مصوب را اعلام کند.
رحمانی از پاوه


 

این خبر را به اشتراک بگذارید