• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 27 خرداد 1400
کد مطلب : 133408
+
-

با مردم/ درختان بوستان ریحان در جنت‌آباد تشنه‌اند


درختان بوستان ریحان واقع در جنت‌آباد مرکزی، بلوار بعثت، 16متری اول جنوبی ستایش مدت‌هاست آبیاری نشده‌اند. با شهرداری منطقه5 تماس گرفتیم گفتند که پیمانکار این کار را خواهد کرد ولی تاکنون اقدامی نشده است و درختان در حال خشک‌شدن هستند.
خرمی از تهران 

  نیاز ایستگاه‌های اتوبوس اصفهان به صندلی و سقف
بعضی از ایستگاه‌های اتوبوس‌های داخل شهری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، ازجمله ایستگاه‌ اتوبوس در ابتدای خیابان گلستانه از فلکه ‌ماه فرخی شهرک یا محله خانه اصفهان، در منطقه8 شهرداری اصفهان‌بزرگ، نیاز به نیمکت یا ردیف چند صندلی و به‌صورت مسقف دارند تا مسافران منتظر کمتر اذیت شوند.
محمود بلیغیان  از اصفهان

  زباله‌های مسیر کوهنورد دربند جمع‌آوری نمی‌شود
از شهرداری ناحیه کوهستان تقاضا می‌کنم نسبت به حمل زباله‌های جمع‌آوری شده در مسیر میدان کوهنورد دربند تا تله سیژ، اقدام کنند.
شاکری از دربندر شمیرانات

  کمیته امداد ماهی 200هزار تومان کمک می‌کند
بدون هیچ درآمدی با 48سال سن و درگیری سه ساله با بیماری سرطان و هزینه‌های سنگین و کمرشکن درمان، تحت پوشش کمیته امداد هستم و تنها ماهی 200هزار تومان درآمد از سوی کمیته امداد دارم. چه‌کسی به داد امثال من خواهد رسید.
کامبیز از سنندج

  ویرانی پارک صدف در پاسداران
بوستان صدف واقع در انتهای گلستان5پاسداران(منطقه 4تهران) که جزو آثار قدیمی مبار‌ک‌آباد هم محسوب می‌شود، در‌آستانه ویرانی کامل است. متأسفانه هیچ رسیدگی‌ای به فضای سبز این پارک نمی‌شود. محوطه و سرویس‌های بهداشتی آن بسیار کثیف هستند و به‌علت نبود نگهبان اموال آن به سرقت رفته است. پیگیری از 137و سامانه 1888هم بی‌نتیجه بوده است. از شهرداری تقاضا داریم اقدام عاجلی برای حفظ و احیای این پارک بکنند. 
توکلی از تهران

   لزوم اشتغال‌زایی برای جوانان شهرهای مرزی کشور
متأسفانه گرانی‌ها و نبود شغل مناسب، موجب شده که جوانان شهرهای مرزی کشور (عموما غرب کشور) ناگزیر از مهاجرت به شهرهای بزرگ و پایتخت شوند و اقدام به دستفروشی کنند. متولیان اقتصاد کشور باید با ایجاد زمینه‌های شغلی مناسب امکان بازگشت این جوانان را که امیدهای آینده کشور هستند فراهم کنند تا این افراد بتوانند در کنار خانواده خود شغل آبرومندی داشته باشند.
 حسنی از کرمانشاه

  داروی دپاکین در هیچ داروخانه‌ای نیست
داروی دپاکین که مورد استفاده بیماران خاص ازجمله اوتیسمی‌های عزیز است مدت‌هاست در داروخانه‌ها نیست و با مشقت آن را از بازار سیاه تهیه می‌کنیم. قیمت داروخانه‌ای آن 38هزار تومان بود که از بازار حدود 150هزار تومان تهیه می‌کردیم که به تازگی این قیمت دو‌برابر شده است و واقعا قادر به تهیه میزان مورد نیاز آن برای یک‌ماه هم نیستیم. متأسفانه نخوردن این قرص برای دسته‌ای از بیماران بسیار پرعارضه و حتی مرگ‌آفرین است. مسئولان به داد ما برسند.
دیوانفر از تهران

  لزوم تعبیه جایگاه قرارگیری جراید در مترو
به‌عنوان فردی که مرتب از مترو برای رفت‌وآمد استفاده می‌کنم از مسئولان مترو تقاضا دارم که جایگاه‌هایی را برای قرار دادن روزنامه و یا مجلاتی که داخل واگن‌ها قرار دارند، تعبیه کنند. چند روز پیش روزنامه همشهری مترو را در متروی ابن‌سینا برداشتم و خواندم و وقتی می‌خواستم در ایستگاه انقلاب پیاده شوم هیچ محلی برای گذاشتن روزنامه ندیدم. با روزنامه‌ای که رایگان گرفته بودم و می‌شد افراد دیگری از آن استفاده کنند، چه باید می‌کردم؟ 
گودرزی از تهران

  سند اتوبوس‌های خصوصی را آزاد‌سازی‌ کنند
 تعهد 10ساله ما رانندگان اتوبوس‌های خصوصی درون‌شهری، به اتمام رسیده و حدود 3سال هم از پایان آن گذشته است. به‌علت فرسودگی اتوبوس‌ها و مخارج بالای تعمیرات‌، دخل و خرج ما نمی‌خواند و این وضعیت کلافه‌کننده شده است. از سازمان اتوبوسرانی درخواست داریم با آزاد‌سازی‌ سند این اتوبوس‌ها، امکان اسقاط‌کردنشان را فراهم کنند. 
حسینی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید