• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 24 خرداد 1400
کد مطلب : 133115
+
-

با مردم/ وجه شارژ بنزین خودروهای باری پرید


بعد از گرانی بنزین قرار شد برای خودروهای باری به میزانی که از سهمیه‌ها کسر می‌شود وجه نقد در کارت بانکی صاحب خودرو شارژ و فقط برای دریافت سوخت استفاده شود. بعضی‌ها با ترفندهایی کل وجه را دریافت کردند که خودش موضوعی قابل پیگیری است و برخی که فکر می‌کردند می توانند  آن را برای سوخت ذخیره کنند، آن را یکباره از دست دادند. آخرین واریز بابت این موضوع 22فروردین ماه1400بود که هر مبلغی که از سال 1399در کارت ها مانده بود، سوزاندند؛ به این بهانه که این مبلغ برای دریافت سوخت بوده نه پس‌انداز. اکنون هم هیچ کس از مسئولان سامانه سماس و دیگر نهادهای مرتبط پاسخگو نیستند.
ابوالحسنی از تهران 

  سرگردانی بیماران دیابتی با حذف دفترچه تأمین اجتماعی
با حذف دفترچه‌های خدمات درمانی بیمه سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال‌جاری، بیماران خصوصاً دیابتی‌ها که نیاز به آمپول‌های قلمی انسولین دارند، سرگردان شده‌اند، زیرا اکثر پزشکان مطب‌های خصوصی که تاکنون این دارو را در دفترچه‌های بیمه بیماران می‌نوشتند، مجهز به کامپیوتر و سیستم اتوماسیون اشتراک‌گذاری نسخه‌ها برای همه داروخانه‌ها نیستند و همین موضوع دردسرهای بسیاری ایجاد کرده است.
محمود از اصفهان

  مأموران مترو در محوطه ایستگاه‌ها دیده نمی‌شوند
قبلا در ایستگاه‌های مترو به‌خصوص در ساعات شلوغ، مأموران مترو با لباس فرم دیده می‌شدند که به هر حال به سهم خود در نظم دادن مؤثر بودند و چه بسیار مسافرانی که از آنها سؤال می‌کردند. اکنون مدت‌هاست که پرسنل نیروی انتظامی در ایستگاه‌های مترو هستند، ولی نه در جایگاه‌ها بلکه داخل اتاق ها کنار پرسنل مترو نشسته‌اند و حتی در محوطه تحت مسئولیت خود یک دور هم نمی‌زنند.
صفایی از تهران 

  دارو هست اما به نسخه‌های بیمه‌ای نمی‌دهند
دارویی که پزشک برای همسرم نوشته است در هیچ داروخانه‌ای نبود، اما با یک تماس پزشک، دارو را از همان داروخانه‌ای که چندبار گفته بود، دارو ندارد، به سه و نیم برابر قیمت تهیه کردیم. کدام مسئولی کارش را رها کرده که وضعیت دارو به اینجا رسیده است؟
توزنده‌جانی از کرج

  ناحیه صنعتی بدره هرگز راه نیفتاد
ناحیه صنعتی بدره که قرار بود زمینه اشتغال حداقل 400نفر را فراهم کند، هم‌اکنون فقط شامل 2 واحد تولیدی در وسط بیابان است که آنها هم وضعیت اشتغالشان مشخص است. این در شرایطی است که بیکاری جوانان در استان ایلام بسیار زیاد است. از مسئولان تقاضا داریم شرایط فعالیت واحدهای صنعتی را در این شهرک فراهم کنند تا ضمن عمل به وعده‌شان برای راه‌اندازی شهرک، جوانان شهرستان بدره نیز شاغل شوند.
نوری از ایلام

این خبر را به اشتراک بگذارید