• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 24 خرداد 1400
کد مطلب : 133024
+
-

صدای همشهری

    شهر گلبهار بدون میوه و تره‌بار 
شهر گلبهار در خراسان رضوی میدان میوه و تره‌بار ندارد. قیمت میوه‌ها در بعضی اقلام نسبت به مشهد 2 برابر است و به همین دلیل از شهرداری می‌خواهیم در این باره فکری کند. میوه‌فروشان باید برای تهیه میوه به مشهد بروند و همین قیمت اجناس را بالا برده است.
یک شهروند از خراسان‌رضوی

   تردد کامیون‌ها از دروازه قرآن شیراز
طی ماه‌های اخیر تردد زیاد و غیرعادی ماشین‌های سنگین در بلوار هفت‌تن ساکنان را با مشکلاتی مواجه کرده است. این خودروهای سنگین در همه ساعت‌های روز به سمت دروازه‌قرآن حرکت می‌کنند. رانندگی نامناسب این خودروها هم خطرات زیادی در بلوار هفت‌تن ایجاد کرده است. مگر ورود خودروهای سنگین به شهر ممنوع نیست؟
سعید محمدی از فارس 

  بازنگری درباره پل کنارگذر شمالی بجنورد-گرگان 
پل کنارگذر شمالی بجنورد-گرگان در محور جاده اصلی بزرگراه بجنورد شیروان واقع در کیلومتر 5 جاده بجنورد-بابا أمان در سال‌های اخیر ساخته شد. این پل از سمت لاین شیروان به بجنورد دهنه خروجی به لاین مخالف ندارد و رانندگان فاصله 5 کیلومتر به سمت بجنورد را طی می‌کنند و از محل میدان امام رضا (ع) شهر بجنورد دور می‌زنند.
علی باقری از خراسان شمالی 

  تخریب محیط زیست دریاچه اوان 
طرح منطقه گردشگری دریاچه اوان متوقف شده است. این طرح از آغاز با انتقاد اهالی منطقه همراه بود، زیرا ضوابط محیط زیستی در آن لحاظ نشده بود. از ریاست محترم قوه قضاییه درخواست می‌کنیم با ورود به این پرونده از سوءاستفاده سودجویان از اراضی ملی و تخریب محیط زیست منطقه جلوگیری کنند.
جمعی از شهروندان قزوین 

  زمین‌خواری در تهراندشت هشتگرد
سال 87 یک غرفه میوه در بازار میوه و تره‌بار جواد الائمه (ع) تهراندشت هشتگرد خریداری کردم که فروشنده از سند زدن امتناع می‌کرد. متوجه شدم سند خلافی دارد و باید جریمه پرداخت کند. 10 روز قبل هم متوجه شدم زمین‌های این بازار میوه اراضی ملی و موات است.
یک شهروند از البرز 

   کمبود وسایل حمل‌ونقل عمومی در ارومیه 
برخی رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه به دلیل نارضایتی کار نمی‌کنند. این مساله مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و موجب کمبود وسایل حمل و نقل عمومی شده است. شهرداری به مشکلات رانندگان اتوبوس رسیدگی کند تا مشکل مردم هم رفع شود. 
یک شهروند از آذربایجان غربی

  مشکلات فضای سبز شهرک منظریه 
منطقه‌ای به اسم شهرک منظریه از 12سال پیش در شهرکرد ساخته شده اما این شهرک از حداقل‌های شهری از جمله فضای سبز و پارک بازی، زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای و آسفالتی محروم است.
یک شهروند از چهارمحال و بختیاری 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید