• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 23 خرداد 1400
کد مطلب : 133000
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/gJ9o3
+
-

با مردم/ نامزدها اعضای دولت و معاون اول خود را معرفی کنند


اگر نامزدهای انتخابات اعضای دولت و معاون اول خود را معرفی کنند مردم در انتخاب خود دست بازتری دارند زیرا انتخاب افراد اطراف آنها در سرنوشت کشور بسیار تأثیرگذار است.
اسکاردی از تهران

  خشکسالی و نابسامانی تالاب انزلی را ناگوار کرده است
خشکسالی اخیر و نیز نابسامانی در برنامه‌های از پیش تعیین شده و نبود نظارت سبب شده تالاب انزلی در شرایط ناگواری قرار گیرد. از مسئولان محیط‌زیست تقاضا دارم به وضعیت تالاب رسیدگی کنند.
منصور یوسفی از انزلی

  اینترنت را به روش کم فروشی گران کرده‌اند
به ظاهر قیمت بسته‌های اینترنت همراه تغییر چندانی نداشته است، اما در واقعیت قیمت اینترنت به دوبرابر سال قبل افزایش یافته است به این صورت که بسته 3 ماهه در کمتر از یک ماه تمام می‌شود. واقعا این وضعیت با حرف‌هایی که مسئولان وزارت ارتباطات می‌زنند در تناقض است.
پروانه از تهران 

  قطعی آب در اصفهان زندگی‌ها را فلج کرده است
چند روز است آب اصفهان مدام قطع می‌شود و به قدر آب خوردن می‌توانیم ذخیره کنیم. مقدار زیادی ظرف و رخت نشسته روی دستمان مانده و سعی می‌کنیم با آب ذخیره دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا را رعایت کنیم و آب بخوریم. وقتی هم پیگیر مشکل می‌شویم از مشکلات کلان مربوط به آب برایمان می‌گویند که برای من به‌عنوان یک زن خانه دار چندان قابل درک نیست چون نه مسئول سد‌سازی‌ هستم و نه مسئول برداشت بی‌رویه آب. تا آخر تابستان چه باید بکنیم با این وضع اصفهان؟ 
اقتدایی از اصفهان 

  تبعیض کارکنان وزارت نفت سوهان روح شده است
تبعیض در بین کارکنان وزارت نفت بسیار آزاردهنده و غیرقابل باور است. با مدرک مهندسی مرتبط در شرکت نفت فلات قاره از 3 سال قبل شاغلم. حقوق من حدود 6میلیون است ولی آنهایی که به‌صورت رسمی در شغل مشابه و پست همردیف من کار می‌کنند تا 20میلیون دریافتی دارند ضمن اینکه من به‌دلیل شرکتی بودن از مزایای آنها محرومم درحالی‌که ساعت‌های کاری بیشتری هم دارم.
سینا از تهران 

  بی‌تعهدی نسبت به خدمات پس از فروش در خودروسازها
آبان سال 99یک دستگاه پژو 206از نمایندگی فروش در کرمانشاه خریدم.‌ماه گذشته برای سرویس اولیه رفتم گفتند که باید مبلغ 400هزارتومان پرداخت کنید. درحالی‌که این خدمات باید رایگان باشد یا حداقل با رقم ناچیز سرویس انجام شود. همچنین در پاسخ به اینکه چرا لامپ مه شکن به این زودی سوخته است گفتند برای اینکه قطعات اصلی استفاده نمی‌شود. اینها در حالی است که خدمات پس از فروش امری بدیهی است و تا مدت معینی باید رایگان باشد. پیگیری از نمایندگی در تهران و خود شرکت هم فایده نداشت.
قیاسی ازکرمانشاه

  متقاضیان مسکن نگین پونک و 15سال سرگردانی 
از قوه قضاییه توقع داریم فکری به حال متقاضیان مسکن نگین کوهستان در خیابان نفت پونک کنند که مدت ۱۵سال است پرونده آنها نزد قوه قصاییه در شعبه مرزداران بلا تکلیف است.
موسوی از تهران 

  محله شهیدرجایی قطب خرید وفروش پسماند شده است
محله شهید رجایی که در ناحیه ۲ منطقه ۱۸ واقع شده قطب خرید و فروش پسماند و زباله است. ماشین‌های حمل پسماند با بار ضایعات در بافت مسکونی محله مدام حضور دارند و گاهی به‌مدت چند روز در محلی پارک می‌کنند. همین امر محله را نیز تبدیل به انبار ضایعات کرده است. بارها شکایت کرده‌ایم و حتی نامه‌ای به سرپرست دادسرای 37شهرری زده و موضوع را مطرح کردیم. حکم جمع‌آوری این ضایعاتی‌ها صادر و به آنها ابلاغ شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و وضعیت همانی است که بود.
ولی‌زاده از محله رجایی تهران

  پرونده کلاهبردار3هزار میلیاردی و 6‌ماه سرگردانی
یک کلاهبردار ۳هزار میلیارد تومانی با هزاران مالباخته برای خودش زندگی می‌کند و مالباختگان در به در دادگاه و دادسرا شده‌اند. معلوم نیست با وجود تعداد شاکی بسیار زیاد چرا این پرونده هیچ پیشرفتی نمی‌کند درحالی‌که هر روز از ارزش پول ما کاسته می‌شود. بارها تجمع و اعتراض کرده و صدای خودرا به گوش مسئولان قوه قضاییه رسانده‌ایم و امیدواریم زودتر این کلاهبردار دستگیر شده و اموال مالباختگان جبران خسارت شود.
جمعی از مالباختگان شرکت آمیتیس

این خبر را به اشتراک بگذارید