• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 20 خرداد 1400
کد مطلب : 132740
+
-

نکته بازی/ برزیل نبود، اما...



جماعت جالبی هستیم؛ بعد از شکست معترضیم و بعد از پیروزی هم همین ژست را حفظ می‌کنیم. از هر طرف که به بازی ایران و بحرین نگاه کنیم، درمی‌یابیم که تیم ملی نتیجه بسیار خوبی گرفت و اصلا قشنگ هم بازی کرد. اینکه اسکوچیچ مربی به درد بخوری هست یا نه، یک بحث دیگر است و در زمان خودش باید به آن پرداخت، اما بردن بحرین با حال بود، اهمیت داشت و خیلی هم کیف داد. حالا این وسط گروهی از عزیزان فاز «بحرین که برزیل نبود» برداشته‌اند. صددرصد حق با رفقا است، اما همین تیمی که برزیل نبود در تاریخ فوتبالش در بحرین به ما نباخته بود. خب اگر اینقدر ضعیف بودند بالاخره یک‌بار باید می‌بردیم‌شان دیگر. به امید روزی که اینقدر نالان نباشیم.

بدون عارف هرگز
دراگان اسکوچیچ از زمان حضورش در تیم ملی چند بازیکن عجیب و غریب به اردو دعوت کرده که جنجالی شده است. در این بین دعوت از هیچ‌کس به اندازه عارف غلامی باعث تعجب نشد؛ بازیکنی که در کنار دیگر مدافعان میانی استقلال، خون به دل هواداران کرده و اصلا در خود این تیم هم خیلی مواقع روی نیمکت می‌نشیند. اسکوچیچ برای اردوی جدی منامه روی نام غلامی خط قرمز کشید، اما تا تیمش بحرین را برد و منتقدان نیمچه لبخندی زدند، دراگان فورا عارف را فراخواند. جالب است که کمال کامیابی‌نیا صدمه دیده و به جای او میلاد سرلک دعوت شده، اما عارف غلامی به جای وحید امیری مصدوم به اردوی تیم ملی ملحق شده است. خداوکیلی پست این دو تا چه ربطی به هم دارد؟ داستان چیست جناب دراگان؟

دیدید چرا دعوت نمی‌شوند؟
2 بازیکنی که در مورد عدم‌دعوت‌شان به تیم ملی انتقاد می‌شد، یکی فرشید اسماعیلی بود و دیگری علی علیپور. اسماعیلی در حال پشت سر گذاشتن بهترین فصل فوتبالی‌اش است و اگرچه خودش چیزی نگفت، اما خیلی از هواداران استقلال نسبت به عدم‌دعوت این بازیکن ناراحت بودند. با این حال نمایش خیره‌کننده سامان قدوس در منامه بحرین به خوبی نشان داد ستاره ایرانی برنتفورد یک سر و گردن بالاتر از هافبک‌های داخلی است. در مورد علیپور اما وضعیت برعکس بود؛ یعنی کسی از عدم‌دعوت او تعجب نکرد و فقط خود این بازیکن معترض بود! در پست او هم مهدی طارمی و سردار آزمون جلوی بحرین غوغا کردند و حتی اگر آنها نبودند هم کریم انصاری‌فرد و کاوه رضایی روی نیمکت حضور داشتند. پس خیلی جای اعتراض وجود ندارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید