• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 9 خرداد 1400
کد مطلب : 131972
+
-

کوتاه از حادثه/ جنایت مسلحانه در قرار دعوا


2مرد جوان که بر سر اختلافات قدیمی با یکی از کسبه مشهد در بلوار طبرسی مشهد قرار دعوا گذاشته بودند، گرفتار سرنوشتی هولناک شدند. یکی از آنها به ضرب گلوله و ضربات شمشیر به قتل رسید و تلاش پزشکان برای نجات جان دیگری ادامه دارد.
به گزارش همشهری، شامگاه جمعه، رهگذرانی که از بلوار طبرسی شمالی مشهد عبور می‌کردند، شاهد صحنه‌ای هولناک بودند. سرنشینان یک خودروی پراید با سرنشینان یک 206 درگیر شده بودند و در جریان این درگیری، سرنشینان‌206 که کلت کمری و شمشیر در اختیار داشتند، شروع به تیراندازی کردند و همزمان با وارد‌کردن ضربات شمشیر، سرنشینان پراید را که 2جوان حدودا 30ساله بودند، نقش بر زمین کرده و سوار بر خودروی خود متواری شدند. با حضور ماموران مشخص شد که یکی از سرنشینان پراید بر اثر اصابت گلوله بر سرش و وارد‌‌شدن ضربات شمشیر به بدنش جان باخته اما دیگری  هنوز نفس می‌کشید که به سرعت به بیمارستان منتقل شده بود. ماجرای این جنایت به قاضی حسن زرقانی، بازپرس ویژه قتل مشهد گزارش شد و حدود ساعت 10:30شب بود که او و تیمی از کارآگاهان جنایی در محل حادثه حاضر شدند. در تحقیقات معلوم شد که ضاربان 5مرد جوان بودند که برخی از آنها در یک نمایشگاه فروش موتورسیکلت در همان منطقه کار می‌کردند. آنها از مدتی قبل با 2جوانی که در این حادثه قربانی شده بودند، دچار اختلاف شده و شب حادثه با هم تماس گرفته و قرار دعوا گذاشته بودند که در نهایت این دعوا به قتل یکی از آن دو جوان و مجروح شدن دیگری ختم شد. 
با این اطلاعات، قاضی جنایی دستور بازداشت ضاربان را صادر کرد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که آنها پس از حادثه از محل زندگی‌شان گریخته‌اند و تحقیقات پلیس برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید