• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 9 خرداد 1400
کد مطلب : 131971
+
-

با مردم/ تقاطع جمهوری- حافظ ظرفیت لازم برای دوچرخه‌سواری را ندارد


چندی قبل، از مسیر شمال به جنوب خیابان حافظ از نوفل‌لوشاتو تا جمهوری و نیز بین انقلاب و نوفل‌لوشاتو مسیر مخصوص دوچرخه‌سواران ایجاد شد که در راستای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در کلانشهرها و بسیار پسندیده است. اما به‌نظر می‌رسد امکان‌سنجی کافی در این خصوص صورت نگرفته است چراکه عرض این خیابان چندان زیاد نیست و هم‌اکنون مسیر ویژه خودروهای اورژانسی عملا مسدود شده است و از طرفی به‌دلیل مجتمع علاءالدین و ساختمان وزارت بهداشت، تقاطع جمهوری با حافظ همیشه ترافیک دارد و ایجاد مسیر دوچرخه ترافیک مسیر را چند برابر کرده است. از مسئولان شهری تقاضا داریم در این خصوص کارشناسی مجدد و بررسی‌های جدی‌تر انجام دهند، شاید بتوان مسیر دیگری برای دوچرخه‌ها ایجاد کرد و از ترافیک این مسیر کاست.
از کسبه زیر پل حافظ

   دوگانگی قیمت نان برای مردم شهرهای کوچک آزاردهنده‌تر است
سطح زندگی مردم در شهرهای کوچک‌تر مشخص است و دوگانگی و حتی چندگانگی قیمت نان در این شهرها بسیار آزاردهنده است. درحالی‌که مصوبه جدیدی نیامده، قیمت نان در شهر ما تا 35درصد افزایش داشته که کار تهیه قوت لایموت را برایمان سخت می‌کند.
نصراللهی از مریوان

  فقر شدید فضای سبز در منطقه11 شهرداری تهران
باعنایت به بافت متراکم جمعیتی و ساختمانی در ناحیه3منطقه11 شهرداری تهران، فقر شدید فضای سبز بر ساکنان محلات بریانک شرقی، خیابان ممتازی، خرمشهرجنوبی، رسول قدیمی، محبوب مجاز و... سایه انداخته است. مسئولان راهکاری بیندیشند.
خرمی‌پوری از بریانک

  مکان شرکت دخانیات تبدیل به فضای سبز شود
به‌عنوان یک راهکار پیشنهاد می‌شود شرکت دخانیات که مساحت قابل‌توجهی از اراضی منطقه را در تصرف خود دارد و ازطرفی تأثیر روانی منفی بر ساکنان محدوده هلال احمر و امامزاده معصوم دارد به یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف تهران منتقل شود و مکان آن تبدیل به فضای سبز عمومی شود.
شمسیان از ساکنان محل

  قطعی همزمان آب و برق در ورامین
بسیاری از خانه‌های شهرستان ورامین، جهت استفاده از آب، دارای پمپ هستند. وقتی برق به‌مدت چند ساعت در روز و به دفعات قطع می‌شود ما از نعمت داشتن آب هم محروم می‌شویم و با توجه به گرمای هوای این منطقه، این موضوع بسیار طاقت‌فرساست.
احمدی از ورامین

  مجبوریم در خیابان زندگی کنیم
من و همسرم سال‌هاست که در مسافرخانه زندگی می‌کنیم و هر دو نظافتچی هستیم. مدتی است که همسرم به بیماری قلبی دچار شده و من هم باردارم.‌ به‌علت گرانی، قادر به پرداخت هزینه مسافرخانه و درمان نیستیم. به سازمان‌های مختلفی هم جهت دریافت کمک مراجعه کرده‌ایم ولی کسی به داد ما نرسیده است.‌ با این وضع به‌زودی مجبوریم در خیابان زندگی کنیم. چه زمانی به داد امثال ما می‌رسند؟
حمیده نوری از تهران

  نظارت بر تولید دستمال کاغذی‌های غیراستاندارد ضروری است
شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید دستمال کاغذی تحت عنوان دستمال اقتصادی می‌کنند که متأسفانه نظارت چندانی بر کیفیت آنها نیست و اغلب‌شان غیراستاندارد و حساسیت‌زا هستند. توقع می‌رود شرکت استاندارد حساسیت بیشتری به خرج دهد و اجازه ندهد علامت این شرکت روی هر تولیدی چاپ شود. اغلب این دستمال‌ها به‌گونه‌ای هستند که زمان استفاده به‌دست و صورت می‌چسبند.
الهی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید