• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 3 خرداد 1400
کد مطلب : 131462
+
-

نکته بازی/ هر مجری، یک شاکی



ما خودمان دل خوشی از صدا و سیما نداریم، اما این وضعیت هم که همه باشگاه‌ها منتظرند یک نفر روی آنتن تلویزیون یک چیزی بگوید تا فورا از او شکایت کنند، اصلا جالب نیست. بابا وا بدهید؛ چه خبر است آخر. فقط همین را کم داشتیم که باشگاه پیکان از اظهارات مجری برنامه صبح به خیر ایران شکایت کند. حالا اگر پای پرسپولیس و استقلال وسط بود، فورا آن بخش وایرال می‌شد و می‌فهمیدیم طرف چه گفته، اما در مورد پیکان حتی کسی رغبت نکرد دنبال ماجرا برود! از آن طرف برنامه فوتبال برتر را یک هفته در میان پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها تحریم می‌کنند. یک عده هم کلا قهرند و می‌گویند با تلویزیون حرف نمی‌زنند. خلاصه کلکسیون آدم‌های نازک‌نارنجی در این فوتبال جمع است. از بغل بروید، به تریج قبای اینها بر نخورد.

خب بگو تمدید نمی‌کنم دیگر!

شایعه شده محمدحسین کنعانی‌زادگان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس 15میلیارد تومان دستمزد خواسته است. صحت و سقم این خبر را نمی‌دانیم، اما اگر راست باشد، خیلی سنگین‌تر بود کنعانی 4 تا شاخه گل بخرد، یک توک پا برود باشگاه و بگوید: «شرمنده، قراردادم را تمدید نمی‌کنم. می‌خواهم بروم.» خب اگر 15میلیارد به شما بدهند، بقیه امورات باشگاه را چطور بچرخانند؟ ما که هنوز فکر می‌کنیم حضور کنعانی‌زادگان در لیگ قطر قطعی شده. یعنی اصلا دلیلی ندارد رسانه‌های آنجا دروغ بنویسند. اگر اینطور است، جا دارد این بازیکن از همین الان به باشگاه خبر بدهد بلکه آنها به فکر بیفتند و نفر جایگزین را پیدا کنند. در غیراین صورت رقم درشت پراندن و ژست تعصب گرفتن نه به‌کار تیم می‌آید، نه به درد هوادار می‌خورد.

شانس آوردید زنوزی ایرلاین دارد

یکی از خبرهای جالب این چند روز، جریمه‌ای بود که مدیران باشگاه بنونتو بعد از سقوط این تیم به دسته پایین‌تر برای بازیکنان درنظر گرفتند. از آنجا که بازی هفته آخر برابر تورینو تشریفاتی شده بود، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند بلیت هواپیما برای بازیکنان نگیرند و آنها را وادار به سفر 12ساعته زمینی با اتوبوس به شهر تورین کنند. خیلی نامرد است این فوتبال؛ حالا اگر بنونتو روز آخر شانس بقا داشت، برای بازیکنان بلیت فرست‌کلاس می‌گرفتند. گذشته از اینها چنین خبری جان می‌دهد برای الگوبرداری در فوتبال ایران. مثلا بعید نبود بازیکنان ماشین‌سازی در هفته‌آخر با اتوبوس و مینی‌بوس به خانه حریفان فرستاده شوند، اما خب از شانس خوب آنها زنوزی مالک باشگاه ایرلاین دارد و بعید است مجازات بنونتو را در ایران پیاده کند!

این خبر را به اشتراک بگذارید