• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 3 خرداد 1400
کد مطلب : 131471
+
-

زیر حلقه/ پنجره تدارکات

افشین رضاپور- کارشناس بسکتبال

تیم ملی بسکتبال پنجره سوم کاپ آسیا را بدون بازی تدارکاتی برگزار می‌کند. از اول سال صحبت از بازی تدارکاتی در اروپا و سوریه و لبنان بود اما دیروز فدراسیون آب پاکی را روی دست همه ریخت و خبرهایی که خودش منتشر کرده بود را به نوعی تکذیب کرد. آخرین امیدمان به خبر چند روز پیش فدراسیون و بازی در لبنان بود اما 2 روز بعد از اعلام این خبر گفتند به‌دلیل حملات رژیم صهیونیستی به غزه اوضاع ناآرام است. دیروز رسانه‌های نزدیک به فدراسیون نوشتند حضور در لبنان 9هزار دلار خرج روی دست فدراسیون می‌گذاشت. پرونده بازی تدارکاتی تا قبل از پنجره سوم که بسته شد از الان به فکر بازی‌های تیم ملی تا قبل از المپیک باشید.

کاشکی...
تیم بسکتبال3 نفره دختران ایران امروز راهی مسابقات انتخابی المپیک در گراتس اتریش است. بازی3 نفره حریف سنتی ندارد و برای هر تیمی طی 10دقیقه بازی باید شانس برد قائل شد اما در اثر غفلت در برنامه‌ریزی بسکتبال 3 نفره، هنوز نمی‌دانیم داشته‌ها و نداشته‌های‌مان در این بازی چیست؟ کاشکی فدراسیون با کمی توجه بیشتر از طریق رنکینگ قبلی فیبا به المپیک صعود می‌کرد. کاری که به جای ما دختران مغولستانی کردند و الان بلیت توکیو را در جیب دارند. بسکتبال 3نفره «ای کاش»‌های زیاد دارد که اگر به هر کدام در زمان خودش توجه می‌شد الان رنک پسران 45نبود و یا شاهد سقوط 13پله‌ای دختران نبودیم. کاشکی...

فرصت جوانان
یک هفته بعد ازشروع اردوی تیم ملی بسکتبال نخستین تصاویر این تیم منتشر شد. فدراسیون بسکتبال یکشنبه هفته گذشته با تعدادی از اردونشینان و با چندین بازیکن غایب اردوی آماده‌سازی را شروع کرد. روزهای بعد غایبین به مرور رسیدند و دیروز نخستین تصویر از اردونشینان روی سایت این فدراسیون رفت. قرار بود تا قبل از 11خرداد ترکیب 12نفر پنجره سوم کاپ آسیا مشخص شود اما این زمان تا 18خرداد تمدید شد. تعدادی بازیکن جوان که برای خط خوردن دعوت شدند برای تمرین کردن در کنار نفرات باتجربه تیم ملی فرصت بیشتری پیدا می‌کنند.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید