• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 2 خرداد 1400
کد مطلب : 131365
+
-

با مردم/ چرا افراد فاقد شرایط در ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند


با عنایت به اینکه داشتن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و سن بین ٤٠ تا ٧٥ سال جزو شروط اولیه ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شده، ثبت‌نام گروه کثیری از داوطلبین با مدرک تحصیلی لیسانس و پایین‌تر و خارج از سنین اعلام شده چه توجیهی دارد؟ 
فرزاد برخ از تهران

  حقوق کارگران معدن فاریاب ۳ماه عقب افتاده است
حقوق کارگران معدن فاریاب در کرمان از ۳‌ماه قبل به تعویق افتاده و به‌رغم کار سخت و سنگین هیچ خبری هم از پرداخت‌ها نیست. مسئولان هم مدام وعده می‌دهند ولی گویا قرار نیست وعده‌هایشان عملی شود.
محمودی از کرمان 

  فشار بسیار کم آب در کمالشهر کرج
فشار آب در منطقه کمالشهر گاهی آنقدر کم می‌شود که می‌توان گفت قطع شده است. هر بار هم با مسئولان مطرح می‌کنیم عنوان می‌کنند پمپ‌های آبی که بعضا در آپارتمان‌ها به‌کار گرفته شده از عوامل این کم‌فشاری آب است. صبح جمعه تا حدود ظهر آب بسیار کم فشار و در حد قطعی بود.
مدیرروستا از کمالشهر کرج 

  کمبود انسولین قلمی در مشهد
انسولین قلمی از هفته قبل در مشهد کمیاب شده است و کمتر داروخانه‌ای این داروی حیاتی را دارد. حتی داروخانه‌های دولتی نیز انسولین قلمی ندارند. بعد از چند روز جست‌وجو متأسفانه از بازار سیاه آن را تهیه کردیم که درصورت ادامه این روند امکان‌پذیر نیست و جان بیماران دیابتی به خطر می‌افتد.
سپاسی از مشهد 

  جبران خسارت لوازم برقی شعاری بیش نیست
چندی قبل گفتند که چنانچه درصورت قطعی برق لوازم خانگی شما آسیب ببیند می‌توانید برای گرفتن خسارت از طریق بیمه اقدام کنید زیرا شرکت برق قرارداد بیمه‌ای در این خصوص دارد. ولی واقعیت این است که شما موفق نمی‌شوید تأییدیه‌ای بگیرید که نشان دهد وسیله برقی شما در زمان قطع برق سوخته است. با مراجعه به نشانی بیمه توانیر در سایت اقدام به پرکردن فرم کردم و کارشناس بیمه هم آمد اما تأیید نشد که خسارت وسیله برقی من که نیم‌سوز شده است، پرداخت شود.
رضایی از تهران 

   قطعی مداوم سایت تأمین اجتماعی
قطعی مداوم سایت تامین اجتماعی باعث معطلی چند ساعته مردم در داروخانه‌هایی می‌شود که برای داروهای خاص باید تأییدیه بگیرند. روز چهارشنبه سایت بیمه از ساعت 2تا 11شب قطع بود و بیماران خاص که بیش از همه برای تأییدیه به این سایت نیاز دارند تا پاسی از شب سرگردان نسخه‌هایی بودند که جانشان به آن بسته بود. از 8صبح تا 4صبح روز بعد در محدوده داروخانه 13آبان تهران سرگردان بودیم درحالی‌که فرزند بیمارم در قزوین نیازمند دارو بود.
جباری از قزوین

   نبود علائم راهنمایی و رانندگی در منطقه بهشت‌زهرا
ورودی اصلی بلوار بهشت زهرا از اتوبان تا انتها و نزدیک زیر گذر واقع در جنوب جاده قم که حدودا 4کیلومتر است فاقد چراغ راهنمایی و سنگ‌چین جهت هشدار به رانندگان برای کم‌کردن سرعت است.
باقری از تهران
 
  فضای بازی در مجتمع 120واحدی شهرری ایجاد شود
مجتمع «بهار آتیه» واقع در خیابان «شهید رجایی شهر ری» شامل 120واحد آپارتمان، فاقد زمین، فضای مناسب و وسایل مخصوص بازی و تفریح کودکان و نوجوانان است. بارها با 137و شهرداری ناحیه 3منطقه 20تماس گرفته‌ایم و درخواست رسیدگی کرده‌ایم اما می‌گویند بودجه کافی برای ایجاد این فضا در اختیار ندارند.
طاهری از شهر ری

  مصوبه افزایش قیمت نان ابلاغ نشد و نان گران شد
چرا وقتی مصوبه‌ای برای افزایش قیمت نان ابلاغ نشده نانوایان خودسرانه قیمت نان را گران کردند. اگر خبرسازی بوده با خبرسازان و نیز نانوایان متخلف برخورد کنند اگر هم قانونی است مصوبه آن را اعلام کنند تا این چند‌نرخی نان به پایان برسد.
عبدل‌نیا از تهران

   محدوده دروازه دولت محروم از هرگونه فضای سبز
به‌‌رغم اینکه منطقه دروازه دولت در طرح ترافیک واقع و بسیار پر‌رفت وآمد است، هیچ فضای سبزی در این محدوده نیست. ساکنان محل انتظار داشتند بعد از جابه‌جایی بازار میوه و تره‌بار زمین آن تبدیل به فضای سبز شود، اما آنجا را به پارکینگ اختصاص دادند و وضعیت بدتر از قبل شد. از شهرداری منطقه تقاضا داریم فکری به حال اهالی این محل کند که فضای سبز، جزو نیازهای اصلی و ضروری این محل است.
صاحبدل از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید