• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 1 خرداد 1400
کد مطلب : 131247
+
-

با مردم/ افزایش 70درصدی شهریه رشته دندانپزشکی منصفانه نیست


شهریه دانشگاه آزاد علوم پزشکی در رشته دندانپزشکی بیش از ۷۰درصد افزایش داشته است، درحالی‌که رئیس دانشگاه آزاد چند‌ماه قبل خبر داده بود که شهریه این دانشگاه بیش از ۲۰درصد افزایش نخواهد داشت. هر قدر هم از مسئولان پیگیر پاسخ شده‌ایم تاکنون پاسخ شفافی بابت افزایش عجیب شهریه تا این سقف نداشته‌ایم. هم‌اکنون شهریه دانشگاه آزاد در رشته دندانپزشکی تا ۱۵میلیون برای هر ترم رسیده است‌. امیدواریم مسئولان دانشگاه این موضوع را بشنوند و پاسخگو باشند.
علی شریفی از تهران 

  نگران حقوق‌مان در سازمان حفاظت جنگل‌های مازندران هستیم 
طبق تفاهمنامه‌ای که سال گذشته سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سازمان ‌بسیج سازندگی وزارت کشور امضا کرده‌اند قرار است با هدف حفظ و احیای منابع‌طبیعی کشور این دو سازمان با هم همکاری کنند. یکی از بندهای آن نیز انتقال کارگران حفاظت جنگل به‌صورت نیروهای پیمانی و قراردادی به بسیج سازندگی است که شامل 4هزار نیرو می‌شود. کارگران برایشان فرقی ندارد که حقوقشان از کجا تامین شود یا کارفرما  چه کسی باشد، مهم این است که معادلات حقوقی و بیمه‌ای این قشر در سازمان به‌هم نخورد و حق و حقوق کارگرانی که در مازندران حدود 4هزار نیرو هستند، حفظ شود.
از کارگران سازمان حفاظت جنگل‌ها از ساری 

  کنترل کرونا بدون ادامه محدودیت‌ها عملی نیست
نحوه عملکرد مسئولان در رابطه با کرونا نیازمند تجدیدنظر و نظارت بیشتر است. اگر دوباره سفرها آغاز شود و اجتماعاتی که احتمالا به‌دلیل انتخابات و برگزاری آزمون‌های مدارس و... در پیش است راه بیفتد دوباره دولت مجبور به تعطیلی کسب‌وکارها می‌شود و باز مردم می‌مانند و فشارهایی که تحملشان هر روز سخت‌تر می‌شود. مردم بدون نگرانی و با این امید که به‌زودی واکسن همگانی می‌شود در مترو و اتوبوس و تاکسی و مکان‌های سربسته فشرده کنار هم هستند و گویا کرونایی در کار نبوده است. مسئولان همچنان تا زمان واکسیناسیون عمومی به محدودیت‌ها ادامه دهند.
فرزاد از تهران

  اطلاع‌رسانی در مورد سایت تزریق واکسن هنوز مبهم است
مسئولان اول عنوان کردند که همه می‌توانند برای تزریق واکسن ثبت‌نام کنند. بعد اعلام کردند که فقط متولدین سال‌های اعلام‌شده قادر به ثبت‌نام هستند و برای باقی گروه‌های سنی فعال نشده است. بعد گفتند از هفته آینده امکان ثبت‌نام افراد 75 تا 80سال وجود دارد. هم اکنون هم ثبت‌نام‌ها مشکل دارد. واقعا ارائه یک سایت کارآمد و اطلاع‌رسانی در مورد آن کار سختی است؟
دارابی از شیراز

  یک هفته است که منتظر تماس برای تزریق واکسن هستم
وزارت بهداشت اعلام کرده که سالمندان 80سال به بالا باید مشخصات خود را در سایت اعلام شده توسط این سازمان ثبت کنند یا اینکه برای ثبت حضوری بروند تا ظرف 48ساعت جهت تزریق و واکسیناسیون با آنها تماس گرفته شود. من یک هفته است که ثبت‌نام کرده‌ام و هنوز خبری نیست.
صادقی از تهران

  حقوق معوقه معلمان حق‌التدریس در سال98 پرداخت نشد
معلمین حق‌التدریس، حقوق و مزایای خود را از سال98 دریافت نکرده‌اند.‌ از‌ مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
مهدی میرگن از نقده

  قطع برق بدون اعلام قبلی، نادیده گرفتن حقوق شهروندی است
حالا که به‌هر‌دلیلی با کمبود برق مواجه هستیم و مسئولان نیز احتمال خاموشی می‌دهند، حداقل کار این است که مردم بدانند برقشان در چه ساعتی قطع می‌شود تا براساس آن اقدام به انجام امور مختلف خود کنند تا درصورت قطعی، دچار مشکل و خسارت نشوند. برق در غرب نارمک واقع در منطقه8 شهرداری، عصر چهارشنبه به‌مدت 3ساعت قطع بود بدون اینکه هیچ اطلاع‌رسانی صورت گرفته باشد.
ولیئی از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید