• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 1 خرداد 1400
کد مطلب : 131246
+
-

کوتاه از حادثه/ جسدی با خالکوبی عاشقانه


با پیدا شدن جسد پسر جوانی در داخل کیسه‌ای در یکی از پارک‌های مشهد تحقیقات پلیس و قاضی جنایی برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.
به‌گزارش همشهری، حدود ساعت 7صبح دیروز، یکی از نگهبان‌های پارکی در خیابان رسالت81 مشهد چشمش به کیسه بزرگی افتاد که درِ آن بسته و در فضای سبز پارک رها شده بود. مرد جوان به سمت کیسه رفت و وقتی در آن را باز کرد با دیدن جسدی که داخل کیسه بود وحشت کرد و سراسیمه ماجرا را به پلیس خبر داد. دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی به همراه قاضی حسن زرقانی، بازپرس ویژه قتل مشهد در محل حادثه حاضر شدند. جسد متعلق به جوانی حدودا 20ساله با سری تراشیده بود. آثار اصابت جسمی سخت، به پشت سرش قابل مشاهده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که بر اثر اصابت همین ضربه جانش را از دست داده است. دست‌ها و پاهای او از پشت بسته شده بود و هر چند شلوار جین و تی شرت به تن داشت اما به‌نظر می‌رسید که او سرباز است. چرا که موهایش تراشیده بود و جورابی که به پا داشت از نوع جوراب‌هایی بود که سربازان به پا می‌کنند. هیچ شاهدی لحظه حضور آنها را در پارک ندیده بود و معلوم نبود که آنها در چه ساعتی جسد را به پارک منتقل کرده و گریخته‌اند. در این شرایط قاضی زرقانی دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی را صادر کرد و در آنجا مشخصات دیگری نیز از مقتول به‌دست آمد. روی دستان او یک خالکوبی به چشم می‌خورد. او روی بدنش جمله:«عشق من محدثه» را خالکوبی کرده بود و این خالکوبی و نحوه قتل وی فرضیه اینکه شاید انگیزه قتل او مسئله‌ای عاشقانه بوده است را مدنظر قرار داد. با این حال هنوز هویت مقتول شناسایی نشده است.

 معمای 4 انگشت کشف‌شده در موتور یک خودرو
4انگشت در قسمت موتور  یک دستگاه خودروی سوزوکی کشف شده و تحقیقات برای رمزگشایی از این ماجرا آغاز شده است.
به‌گزارش همشهری، صبح چهارشنبه گذشته 29اردیبهشت‌ماه راننده یک شرکت، خودروی سوزوکی متعلق به شرکت را برای تعمیر به یکی از نمایندگی‌های شرکت خودروسازی حوالی خیابان شریعتی برد. وقتی تعمیرکاران سرگرم بررسی و تعمیر خودرو بودند ناگهان در قسمت موتور خودرو، بین 2 قطعه ماشین با 4‌انگشت مواجه شدند. انگشتانی که با توجه به حرارت موتور به‌صورت مومیایی در آمده بودند. همین اتفاق کافی بود تا موضوع به پلیس و پس از آن به قاضی ویژه قتل اعلام شود. با دستور قاضی تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که انگشت‌ها با توجه به اینکه حرارت زیادی به آن وارد شده بود مشخص نیست متعلق به زن است یا مرد. برای کشف ابعاد بیشتری از این حادثه قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران دستور داد 2‌انگشت به پزشکی قانونی و 2‌انگشت دیگر به تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران انتقال یابد. همچنین مشخص شد که خودروی سوزوکی برای یک شرکت مهندسی بود که 2 راننده به‌صورت شیفتی از آن استفاده می‌کردند. رانندگان درخصوص انگشت‌ها اظهار بی‌اطلاعی کردند و بررسی‌های تخصصی در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید