• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 خرداد 1400
کد مطلب : 131191
+
-

نکته بازی/ما از اول فصل ندیدیم


مطابق معمول شیخ دیاباته به بازی حذفی استقلال برابر ذوب‌آهن هم نرسید و آبی‌ها بدون حضور این بازیکن به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند. اختلاف نظرهای زیادی در مورد غیبت شیخ وجود دارد و برخی بر این باورند که او به‌خاطر مسائل مالی قهر کرده است. جواب فرهاد مجیدی بعد از بازی با ذوب هم باعث تشدید این فرضیه شد: «به من گفته‌اند پای او درد می‌کند، اما من بعد از داربی شیخ را ندیدم.» راستش را بخواهید ما کلا از اول فصل او را ندیدیم! بالاخره پای این بازیکن یک جا باید مصدوم شده باشد دیگر. در داربی که اتفاقی نیفتاد، بعد هم که سر تمرین نیامد. توی راه خانه که زمین نخورده. اگر پول ندارید، چرا بازیکن خارجی می‌خرید که مجبور باشید «نسیه» از او استفاده کنید؟


ربطی به این ندارد
بنده‌خدا محمود فکری یک بازی حسین حسینی را جلوی نفت مسجدسلیمان فیکس کرد، آقای دروازه‌بان گل به‌خودی زد و مقدمات اخراج این سرمربی را فراهم کرد. این دفعه هم فرهاد مجیدی در بازی حذفی با ذوب‌آهن از دست مظاهری افت کرده به حسینی پناه برد، باز هم گلر استقلال یک گل تقدیم حریف کرد و چیزی نمانده بود نسخه جام حذفی و شاید خود فرهاد با هم پیچیده شود. حسینی دلیل اشتباهش را دور بودن از شرایط بازی عنوان کرده و گفته چون بعد از 3ماه به زمین آمده چنین اتفاقی رخ داده است. البته از ما نخواهید که چنین بهانه‌ای را قبول کنیم. پارسال که فقط حسینی بازی می‌کرد و هیچ رقیبی نداشت هم تقریبا شرایط او همین بود. مشکل از جای دیگری است برادر!


این عدالت است؟
باشگاه پرسپولیس برای هزارمین بار شماره‌حساب اعلام کرده تا هواداران این تیم در اوج مشکلات مالی مملکت پول به‌حساب سرخپوشان بریزند. این ترفند تا به حال به دفعات تکرار شده و عایدی چندانی هم نداشته است. در فوتبال حرفه‌ای جهان با ارائه خدمات از هواداران درآمدزایی می‌کنند، اما کاری که باشگاه‌های ما در ایران انجام می‌دهند رسما گدایی است. به علاوه چه منطقی حکم می‌کند آدم‌هایی که بعضا در زندگی روزمره خود هزار مشکل دارند، از شکم زن و بچه‌شان بزنند و مثلا غرامت مربی خارجی اخراج‌شده را بدهند؟ کسی که اگر مدیریت وقت با آن شرایط تصمیم به قطع همکاری با او نمی‌گرفت، چند صد هزار یورو به سود باشگاه بود. این عدالت است که مدیر دولتی بی‌کفایت خطا کند و مردم عادی هزینه‌اش را بدهند؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید