• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 131056
+
-

انجامش بده/ فیلم تئاتر ببینید

طناب
فیلم «طناب» به کارگردانی نصیر ملکی جو ساخته شده است. این فیلم محصول ایران و در ژانر فیلم تئاتر و خانوادگی است. در این فیلم آتیلا پسیانی، رامین ناصرنصیر، علی شادمان، خسرو پسیانی، آیناز آذرهوش و پگاه کاظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.
خلاصه داستان: داستان تئاتر «طناب» از این قرار است که 2نفر فارغ التحصیل کالج، تحت‌تأثیر گفته‌های استادشان، تصمیم می‌گیرند دست به جنایت زده و همکلاسی خود را به قتل برسانند.

خرده نان
فیلم «خرده نان» به کارگردانی کورش سلیمانی ساخته شده است. این فیلم محصول ایران و در ژانر فیلم تئاتر و خانوادگی است. در این فیلم رضا بهبودی و آناهیتا اقبال نژاد بازی کرده‌اند.
خلاصه داستان: زوجی میانسال که با مرور رویاها، خاطرات و خواسته‌های ناکامِ خود شبی عادی را می‌گذرانند، به یکباره با اتفاقی غیرمنتظره در همسایگی خود مواجه می‌شوند و...

خاموشی دریا
فیلم «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان ساخته شده است. این فیلم محصول ایران و در ژانر فیلم تئاتر و خانوادگی است. در این فیلم شهرام حقیقت دوست، علیرضا آرا و خاطره اسدی بازی می‌کنند.
خلاصه داستان: داستان این نمایش از اشغال فرانسه توسط آلمان نازی و هجوم افسران به خانه مردم شروع می‌شود. در این میان زوجی فرانسوی، به ناگاه میزبان افسری نازی می‌شوند. .

بیوه‌های غمگین سالار جنگ
فیلم «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور ساخته شده است. این فیلم محصول ایران و در ژانر فیلم تئاتر و خانوادگی است. در این فیلم گلاب آدینه، شیرین بینا، مونا فرجاد و حمید رحیمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
خلاصه داستان: فیلم تئاتر «بیوه‌های غمگین سالار جنگ»، داستان 3 بیوه «محمدتقی‌خان سالار جنگ» را پس از مرگ همسرشان به تصویر می‌کشد. این 3 هوو بعد از مرگ محمدتقی خان، درگیر چالش‌هایی مثل چپاول، دغل‌کاری و ریای اطرافیان می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید